Tendințe
-
PC Magazine Romania, Mai 2003
Succesul în afaceri, o problemă de adaptabilitate
Cunoaște-te pe tine însuți, dar nu uita de ceilalți
Divizia de servicii a HP (HP Services) lucrează îndeaproape cu clienții,
oferindu-le o gamă largă de capabilități de evaluare și identificare
a nevoilor lor de
adaptabilitate, bazându-se pe obiectivele afacerilor lor, permițându-le
să-și transforme mediul de lucru, să diminueze costurile și complexitatea.
În încercarea de a pregăti cât mai bine viitorul, companiile inovative
au început cu IT Service Management (ITSM), un set de discipline care
adoptă cultura,
structurile organizaționale și procesele care permit crearea și implementarea
de servicii informatice de calitate. Este posibilă astfel administrarea
ciclului
complet al vieții unei soluții, de la ideea inițială până la ieșirea
ei din uz când devine depășită. Cele mai bune practici din ITSM sunt
înglobate
de
HP într-o bibliotecă specială - ITIL (IT Infrastructure Library), care
permite tuturor clienților săi să beneficieze de soluțiile deja validate
de experiența
altora.
Ceea ce este de remarcat în plus la serviciile HP este că ele nu privesc
doar produsele și tehnologiile proprii, ci și pe cele ale altor furnizori,
care
încorporează și alte tehnologii. Buna cunoaștere a acestora a contribuit
de fapt la posibilitatea ștergerii granițelor dintre platforme și
creării de module
care permit punerea la lucru în comun, fără "discriminări", a mediilor
de lucru eterogene.
Prima
pagină
HP
se adaptează la cerințele clienților
Serverele
- tehnologii vechi și noi
Stocarea
- un pariu câștigat
Un
software open
Cunoaște-te
pe tine însuți, dar nu uita de ceilalți
|