Tendințe
-
PC Magazine Romania, Mai 2003
Succesul în afaceri, o problemă de adaptabilitate
HP
se adaptează la cerințele clienților
Pentru a răspunde cerințelor clienților, marile companii furnizoare de informatică
încearcă să găsească cele mai eficiente soluții. La o întâlnire cu presa ce
a avut loc la Graz la jumătatea lunii aprilie, specialiștii de la HP EEM (European
Emerging Market), zonă din care face parte și România, au prezentat noua strategie
a companiei, ce urmărește ca HP-ul să fie un partener dedicat și experimentat
de tehnologia informației pentru firmele de toate dimensiunile. Pentru atingerea
acestui obiectiv a fost creat conceptul de "infrastructură adaptivă",
necesară pentru a face față schimbărilor viitorului.
Oferta HP are la bază un portofoliu complex de produse, soluții și servicii,
clienții având posibilitatea alegerii celor care corespund cel mai bine obiectivelor
lor specifice.
Infrastructura adaptivă HP folosește arhitecturi bazate pe o tehnologie informațională
robustă și pe o serie de servicii de bază care pot ajusta dinamic resursele
infrastructurii pe măsură ce necesitățile companiei evoluează. Sistemele bazate
pe standarde și cele modulare, administrabilitatea și utilizabilitatea îmbunătățite,
precum și serviciile și soluțiile care oferă agilitate în afaceri și complexitate
scăzută sunt componente cheie pentru diminuarea costurilor de achiziție și
de proprietate.
Tehnologia informației este văzută din ce în ce mai mult ca un "serviciu
utilitar" care poate fi folosit și plătit în mod flexibil, în funcție de nevoile
în schimbare.
Informatica la cerere integrează puterea funcțiilor de mare disponibilitate,
capabilitățile de partiționare virtuală, administrarea normelor de muncă și
estimarea prețurilor serviciilor utilitare, pentru a permite utilizarea mai
dinamică a resurselor de calcul. Un exemplu edificator îl reprezintă Centrul
de Date Utilitare al HP, care combină capacitățile rețelei, sistemelor de stocare
și ale serverelor într-un mod care optimizează accesul în timpul solicitărilor
maxime. Această "virtualizare" a infrastructurii clienților ajută la maximizarea
recuperării investiției în produsele informatice și la minimizarea costurilor.
Voi încerca în cele ce urmează să scot în evidență câteva dintre cele mai
importante realizări ale HP în direcția adaptabilității, a pregătirii viitorului.
Prima
pagină
HP
se adaptează la cerințele clienților
Serverele
- tehnologii vechi și noi
Stocarea
- un pariu câștigat
Un
software open
Cunoaște-te
pe tine însuți, dar nu uita de ceilalți
|