Agora
Media
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuţii   




Cartea de oaspeţi   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


Soft românesc- PC Magazine Romania, Mai  2002

Pyramid

Pyramid este o soluţie de gestiune prin Internet a stocurilor distribuite care se adresează companiilor care au multiple prezenţe în teritoriu, prin depozite, puncte de lucru, magazine sau au produse şi servicii disponibile într-o gamă largă de sortimente, opţiuni şi configuraţii.

Cum este construită aplicaţia?
Aplicaţia Pyramid este construită într-un sistem de baze de date distribuite având desemnat un punct de lucru central şi mai multe filiale. Bazele de date locale(filialele) sunt identice ca format şi structură relaţională. Aceasta permite ca agregarea bazelor de date într-una singură să se facă într-o manieră foarte simplă. Baza de date centrală, care conţine imaginea tuturor bazelor de date locale, face posibilă obţinerea de rapoarte globale. Transferul de date este facilitat în ambele sensuri: atât dinspre centru către filiale cât şi dinspre filiale înspre centru.

Prima componentă a Pyramid păstrează evidenţa produselor şi a persoanelor, fizice sau juridice, cu care firma se află în relaţii de afaceri (clienţi, depozite, furnizori, etc.).

Datele conţinute în bazele de date ale aplicaţiei sunt editabile în întregime de către un administrator desemnat.

A doua componentă a aplicaţiei urmăreşte circulaţia resurselor financiare din şi înspre fiecare nod al reţelei. Sunt monitorizate intrările, ieşirile, plăţile efectuate şi alte cheltuieli care se fac în firmă. Felul în care este construită aplicaţia face ca o evidenţă completă, pentru toate punctele de lucru, să fie disponibilă în timp real în nodul central.

A treia componentă a aplicaţiei răspunde de generarea de rapoarte. Sunt puse la dispoziţie o serie de rapoarte standard, iar pe lângă acestea pot fi generate rapoarte configurabile de utilizator. Rapoartele privesc atât partea financiară cât şi partea de gestiune a stocurilor.

Cum este structurată aplicaţia şi ce face fiecare modul?

Modulul de Gestionarea datelor cuprinde următoarele categorii:

  • Clienţi -cu multiple posibilităţi de editare a câmpurilor de informaţii
  • Depozite - conţine toate informaţiile necesare despre un depozit cu posibilitatea de editare per depozit
  • Delegaţi -menţine şi editează cărţile de vizită ale delegaţilor
  • Furnizori-conţine toate informaţiile necesare despre furnizori cu posibilitatea de editare per furnizor
  • Reprezentanţi-informaţii despre agenţii de vânzări
  • Automobile - păstrează evidenţa autovehiculelor de transport din companie
  • Produse - menţine şi permite editarea produselor cu detalii de identificare şi de vânzare.

Transferurile de date sunt de tip import/export. Sunt prevăzute pentru aceasta componentă atât transferurile regulate, care se desfăşoară la perioade determinate de timp, între filiale şi centru, cât şi transferurile speciale care au loc oricând există o avizare între filiale şi depozitul central.

Modulul de Colectare a datelor înregistrează şi păstrează evidenţa următoarelor categorii de date: intrări (aprovizionare), ieşiri (desfacere), încasări efectuate şi alte cheltuieli. În momentul înregistrării unei încasări este accesibilă fişa clientului în care se găsesc toate facturile încasate, parţial încasate sau neîncasate putându-se alege astfel modul de împărţire al sumei curente pe facturile în sold. Utilizatorul poate alege să soldeze o factură mai veche sau una mai nouă şi nu este limitat în a solda facturile în ordinea emiterii lor.

Modulul de Raportare generează sinteze pe următoarele categorii:

  • Plăţi
  • Stocuri curente
  • Fişe de magazie
  • Iniţializare lună/recalculare stocuri la început de lună
  • detalii de vânzări pe client
  • rezumatul vânzărilor per client
  • detalii de vânzări pe reprezentant rezumatul vânzărilor per reprezentant

Care este avantajul competitiv al Pyramid?
Principala calitate a Pyramid o reprezintă accesibilitatea datelor din oricare punct de lucru printr-un browser web, ceea ce determină o deosebită uşurinţă în utilizarea aplicaţiei. Suplimentar, rapoartele pot fi accesibile la orice calculator conectat la Internet, pe bază de parolă sau pot fi trimise periodic top managerului prin e-mail.

A doua calitate importantă a Pyramid este înalta securitate şi portabilitatea generată de soluţia tehnologică adoptată, Java şi platforma Oracle Internet. Astfel aplicaţia poate rula pe orice sistem de operare, Linux, MacOS sau Windows.

Instalarea Pyramid este extrem de simplă, iar utilizarea este foarte uşoară deoarece aplicaţia este foarte intuitivă şi operarea se face din browserul web.


Date de contact:
Necom Net S.A.
Iaşi, str. A. Panu nr. 40, bl. 1A
Tel: 032-41.01.61, 032-41.01.62
Fax: 032-21.08.23


Trimiteţi un mesaj producătorului acestui software românesc
Nume
Prenume
Adresa e-mail:
Mesaj
            

PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2004 Agora Media.

webmaster@pcmagazine.ro

LG - Life´s Good

deltafri

www.agora.ro

www.agora.ro

www.agora.ro