Agenda din calculator
Agenda 2.0 este un produs dedicat organizării arhivei de adrese personale sau
de serviciu. Interfaţa programului, care are toate meniurile şi comenzile în
limba română, dispune de patru secţiuni principale unde pot fi adăugate câmpuri
în baza de date: Utile, Persoane, Angajaţi şi Firme. Dacă la secţiunea Utile
poţi introduce doar câmpuri de tip memo, la următoarele două poţi specifica
o serie de date ce cuprind adresa, numărul telefonului de la serviciu şi de
acasă, adresa de e-mail, funcţia, domeniul de activitate, CNP-ul, sau chiar
porecla unei persoane. Câmpurile de înregistrare pot fi selectate dacă doreşti
folosirea şi afişarea acestora sau deselectate în caz contrariu folosind meniul
Setări. Când vrei să cauţi un subiect în baza de date, poţi opta pentru căutare
în funcţie de nume, prenume, începutul unui cuvânt sau un fragment din acesta.
Pe lângă programul în sine, la achiziţionarea acestui produs mai primeşti o
copertă de agendă, pagini pentru aceasta şi separatoare de pagini cu literele
alfabetului. Astfel ai posibilitatea de a-ţi creea propria ta agendă clasică,
tipărind tabelele de date dorite pe hârtia livrată de producător sau folosind
coli A4 sau A5.
|