Agenda din calculator
Agenda 2.0 este un produs dedicat organizării arhivei de adrese personale sau
de serviciu. Interfața programului, care are toate meniurile și comenzile în
limba română, dispune de patru secțiuni principale unde pot fi adăugate câmpuri
în baza de date: Utile, Persoane, Angajați și Firme. Dacă la secțiunea Utile
poți introduce doar câmpuri de tip memo, la următoarele două poți specifica
o serie de date ce cuprind adresa, numărul telefonului de la serviciu și de
acasă, adresa de e-mail, funcția, domeniul de activitate, CNP-ul, sau chiar
porecla unei persoane. Câmpurile de înregistrare pot fi selectate dacă dorești
folosirea și afișarea acestora sau deselectate în caz contrariu folosind meniul
Setări. Când vrei să cauți un subiect în baza de date, poți opta pentru căutare
în funcție de nume, prenume, începutul unui cuvânt sau un fragment din acesta.
Pe lângă programul în sine, la achiziționarea acestui produs mai primești o
copertă de agendă, pagini pentru aceasta și separatoare de pagini cu literele
alfabetului. Astfel ai posibilitatea de a-ți creea propria ta agendă clasică,
tipărind tabelele de date dorite pe hârtia livrată de producător sau folosind
coli A4 sau A5.
|