Recente - PC Magazine Romania, Iunie 2004
CC Assistant 2.8
Bit Software a lansat o nouă versiune a sistemului de gestiune a relațiilor
cu clienții și a cunoștintelor - CC Assistant 2.8. Pe lângă modulele deja existente,
Call & Incident Management, Problem Management, Configuration Management,
Change Management, Hours Management și Opportunity Management, CC Assistant
2.8 vine cu un modul nou numit Service Level Management.
Service Level Management este perfect integrat cu celelalte module ale aplicației
și ajută la administrarea serviciilor furnizate din punct de vedere al calității,
cantității și al costurilor.Gestionarea eficientă a serviciilor aduce o îmbunătățire
semnificativă a eficienței de business și a percepției clientului despre serviciul
furnizat, micșorând în același timp impactul pe care serviciile de slabă calitate
îl au asupra organizației. Service Level Management oferă posibilitatea de a
defini și monitoriza contractele de servicii stabilind termenii de livrare,
perioada și condițiile de furnizare a serviciului. Service Level Management
ajută la gestionarea contractului de servicii monitorizându-l pentru a vedea
măsura în care se respectă și în același timp verificând realizarea acestuia
pentru a garanta că termenii contractați sunt respectați.
|