Agora
Media
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuţii   




Cartea de oaspeţi   




Mesaje   





Agora   





Clic aici
PC Magazine





Comentarii şi interviuri - PC Magazine Romania, Aprilie 2004


Andrei Pănculescu
Country General Manager,
XEROX România

Xerox din nou

A consemnat Dan Iancu

PC Magazine: Xerox este recunoscut pentru un segment destul de larg în piaţă. Care este factorul determinant pentru care aţi revenit?

Andrei Pănculescu: În prezent, activitatea Xerox se desfăşoară pe două direcţii importante, cea a echipamentelor destinate producţiei şi a celor destinate activităţilor de birou. În ambele categorii sunt produse ce se adresează atât clienţilor mari, cât şi celor din firmele mici şi mijlocii. Celui din urmă segment, fiind cel mai dinamic şi cu un potenţial important de dezvoltare, este normal să i se acorde o importanţă deosebită. Cum pe piaţa românească numărul companiilor care se încadrează în categoria "enterprise" este foarte redus, este evident că segmentul căruia trebuie să îi acordăm atenţia principală este cel al IMM-urilor.

PC Magazine: Care este provocarea pe care Xerox România o va lansa pe piaţa românească?

Andrei Pănculescu: România a fost înglobată recent în zona operaţională DMO (Developing Markets Operations) a corporaţiei. Această zonă este extrem de dinamică şi beneficiază de susţinere deosebită din partea corporaţiei prin asigurarea de preţuri preferenţiale şi avantaje de marketing.

Xerox investeşte mult în fiecare an în cercetare & dezvoltare, analiza cerinţelor clienţilor fiind foarte importantă în dezvoltarea de noi tehnologii şi echipamente. Astfel s-au putut realiza produse care corespund necesităţilor activităţilor firmelor de orice dimensiune, la preţuri deosebit de competitive. Acestea sunt atuuri importante pentru o piaţă sensibilă la preţ cum este România.

De asemenea, Xerox oferă o gamă completă de servicii de consultanţă cu valoare adăugată care îi ajută pe clienţi să gestioneze mai bine fluxul documentelor în organizaţiile lor şi să micşoreze costurile de procesare.

Xerox este una dintre primele firme care a implementat servicii de outsourcing în România, această piaţă fiind în continuă creştere.

Implementarea anul acesta a procesului Lean Six Sigma, care este în curs de desfăşurare şi care urmăreşte îmbunătăţirea activităţii companiei în baza unui audit al situaţiei curente, va aduce rezultate importante privind eficientizarea activităţii noastre.

Toate aceste elemente, la care se adaugă intenţia noastră de creştere a vizibilităţii pe piaţa românească, credem că vor contribui la o creştere a segmentului ocupat de Xerox pe piaţa echipamentelor destinate activităţilor de birou.

PC Magazine: Care sunt avantajele folosirii de către utilizatorul obişnuit a produselor Xerox?

Andrei Pănculescu: Noile tehnologii Xerox înglobate în echipamentele destinate pieţei SOHO (a firmelor mici şi a utilizatorilor particulari) au redus semnificativ preţul de achiziţie şi de utilizare al acestora, îmbunătăţind în acelaşi timp calitatea. Un alt atu important pentru acest segment de utilizatori îl reprezintă şi economia de spaţiu, în special în cazul echipamentelor multifuncţionale.

PC Magazine: Care au fost noutăţile Xerox la CeBIT?

Andrei Pănculescu: Xerox a participat la ediţia din acest an a târgului de la Hanovra sub deviza "Inovaţia schimbă totul". A fost prezentată întreaga gamă Xerox de dispozitive multifuncţionale digitale color şi monocrom şi de imprimante Phaser de reţea. A fost expusă pentru prima oară în public imprimanta color cu cerneală solidă Phaser 8400 şi au fost făcute demonstraţii cu imprimatele laser Phaser 7750 A3 color şi Phaser 4500 A4 alb-negru, lansate în Europa la începutul anului. În general, prin gama sa de produse, servicii şi soluţii, Xerox şi-a prezentat cele mai valoroase oferte pentru birourile de toate dimensiunile, de la firmele mici la marile companii.

Vizitatorii târgului de la Hanovra au putut descoperi o nouă abordare a activităţilor de birou, rezultat al analizei practicilor şi tehnicilor utilizatorilor şi a soluţiilor oferite pentru îmbunătăţirea acestora. Prezenţa la târg a fost considerată a fi o platformă pentru consolidarea relaţiilor de parteneriat existente şi de recrutare a unor noi parteneri de distribuţie.

PC Magazine: Care va fi imaginea Xerox la CERF, având în vedere că este un târg unde marea masă a utilizatorilor din România vor avea un cuvânt greu de spus?

Andrei Pănculescu: Vom fi prezenţi la CERF 2004 prin partenerul nostru Concept Electronics. Ne vom concentra atenţia îndeosebi pe soluţiile de scanare şi arhivare a documentelor, puternice şi flexibile, care oferă o gamă diversă de posibilităţi de utilizare. Se vor face, de exemplu, demonstraţii cu staţia DigiPath, care include un software puternic - DigiPath Production -, ce oferă posibilitatea integrării documentelor scanate cu documente electronice, în librării electronice.


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2004 Agora Media.

webmaster@pcmagazine.ro

LG - Life´s Good

www.agora.ro

deltafri

www.agora.ro

www.agora.ro

www.agora.ro