Agora
Media
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuții   




Cartea de oaspeți   




Mesaje   





Agora   





Clic aici
PC Magazine





Comentarii și interviuri - PC Magazine Romania, Aprilie 2004


Andrei Pănculescu
Country General Manager,
XEROX România

Xerox din nou

A consemnat Dan Iancu

PC Magazine: Xerox este recunoscut pentru un segment destul de larg în piață. Care este factorul determinant pentru care ați revenit?

Andrei Pănculescu: În prezent, activitatea Xerox se desfășoară pe două direcții importante, cea a echipamentelor destinate producției și a celor destinate activităților de birou. În ambele categorii sunt produse ce se adresează atât clienților mari, cât și celor din firmele mici și mijlocii. Celui din urmă segment, fiind cel mai dinamic și cu un potențial important de dezvoltare, este normal să i se acorde o importanță deosebită. Cum pe piața românească numărul companiilor care se încadrează în categoria "enterprise" este foarte redus, este evident că segmentul căruia trebuie să îi acordăm atenția principală este cel al IMM-urilor.

PC Magazine: Care este provocarea pe care Xerox România o va lansa pe piața românească?

Andrei Pănculescu: România a fost înglobată recent în zona operațională DMO (Developing Markets Operations) a corporației. Această zonă este extrem de dinamică și beneficiază de susținere deosebită din partea corporației prin asigurarea de prețuri preferențiale și avantaje de marketing.

Xerox investește mult în fiecare an în cercetare & dezvoltare, analiza cerințelor clienților fiind foarte importantă în dezvoltarea de noi tehnologii și echipamente. Astfel s-au putut realiza produse care corespund necesităților activităților firmelor de orice dimensiune, la prețuri deosebit de competitive. Acestea sunt atuuri importante pentru o piață sensibilă la preț cum este România.

De asemenea, Xerox oferă o gamă completă de servicii de consultanță cu valoare adăugată care îi ajută pe clienți să gestioneze mai bine fluxul documentelor în organizațiile lor și să micșoreze costurile de procesare.

Xerox este una dintre primele firme care a implementat servicii de outsourcing în România, această piață fiind în continuă creștere.

Implementarea anul acesta a procesului Lean Six Sigma, care este în curs de desfășurare și care urmărește îmbunătățirea activității companiei în baza unui audit al situației curente, va aduce rezultate importante privind eficientizarea activității noastre.

Toate aceste elemente, la care se adaugă intenția noastră de creștere a vizibilității pe piața românească, credem că vor contribui la o creștere a segmentului ocupat de Xerox pe piața echipamentelor destinate activităților de birou.

PC Magazine: Care sunt avantajele folosirii de către utilizatorul obișnuit a produselor Xerox?

Andrei Pănculescu: Noile tehnologii Xerox înglobate în echipamentele destinate pieței SOHO (a firmelor mici și a utilizatorilor particulari) au redus semnificativ prețul de achiziție și de utilizare al acestora, îmbunătățind în același timp calitatea. Un alt atu important pentru acest segment de utilizatori îl reprezintă și economia de spațiu, în special în cazul echipamentelor multifuncționale.

PC Magazine: Care au fost noutățile Xerox la CeBIT?

Andrei Pănculescu: Xerox a participat la ediția din acest an a târgului de la Hanovra sub deviza "Inovația schimbă totul". A fost prezentată întreaga gamă Xerox de dispozitive multifuncționale digitale color și monocrom și de imprimante Phaser de rețea. A fost expusă pentru prima oară în public imprimanta color cu cerneală solidă Phaser 8400 și au fost făcute demonstrații cu imprimatele laser Phaser 7750 A3 color și Phaser 4500 A4 alb-negru, lansate în Europa la începutul anului. În general, prin gama sa de produse, servicii și soluții, Xerox și-a prezentat cele mai valoroase oferte pentru birourile de toate dimensiunile, de la firmele mici la marile companii.

Vizitatorii târgului de la Hanovra au putut descoperi o nouă abordare a activităților de birou, rezultat al analizei practicilor și tehnicilor utilizatorilor și a soluțiilor oferite pentru îmbunătățirea acestora. Prezența la târg a fost considerată a fi o platformă pentru consolidarea relațiilor de parteneriat existente și de recrutare a unor noi parteneri de distribuție.

PC Magazine: Care va fi imaginea Xerox la CERF, având în vedere că este un târg unde marea masă a utilizatorilor din România vor avea un cuvânt greu de spus?

Andrei Pănculescu: Vom fi prezenți la CERF 2004 prin partenerul nostru Concept Electronics. Ne vom concentra atenția îndeosebi pe soluțiile de scanare și arhivare a documentelor, puternice și flexibile, care oferă o gamă diversă de posibilități de utilizare. Se vor face, de exemplu, demonstrații cu stația DigiPath, care include un software puternic - DigiPath Production -, ce oferă posibilitatea integrării documentelor scanate cu documente electronice, în librării electronice.


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2004 Agora Media.

[email protected]

LG - LifeŽs Good

www.agora.ro

deltafri

www.agora.ro

www.agora.ro

www.agora.ro