Recente - PC Magazine Romania, Martie 2004
Centre Globale Oracle
Oracle România a anunțat în luna februarie deschiderea Centrelor Globale de
Servicii și Tehnologie Oracle în România.
Aceste centre vor constitui nuclee de activitate ale corporației la nivel global
și vor deservi clienții din întreaga Europă, urmând a deveni centru de suport
pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, asa cum mai există doar două în
lume, în SUA și India.
Într-o primă fază, sunt înființate trei centre: Partner Resource Network (PRN)
- Centrul de resurse pentru parteneri, Global Support Services (GSS) - Centrul
de suport tehnic global, Application Consultants´ Team (ACT) - Centrul
pentru suport în consultanță. Centrul de Resurse pentru Parteneri (PRN) este
un departament specializat în administrarea resurselor și asigurarea suportului
pentru partenerii Oracle din Europa. Centrul de suport tehnic global (GSS) vizează
dezvoltarea de software și suport tehnic pentru utilizatorii de soluții Oracle
din întreaga lume. În cadrul Centrului pentru suport de Consultanță (ACT) va
fi disponibilă o echipă de specialiști care vor participa la proiecte de expertiză
și implementarea acestora în companii de telecomunicații din zona EMEA.
|