Recente - PC Magazine Romania, Ianuarie 2004
Dell în România
Așteptată cu maxim interes, această conferință de presă a reprezentat un răspuns
la întrebarea formulată de mult: când va deschide Dell o reprezentanță în România.
Chiar dacă până acum produsele renumitei companii americane au putut fi găsite
și la noi, stabilirea unui punct de coordonare a activității aici este mai mult
decât o recunoștere de facto a pieței românești ca fiind de primă importanță
în regiune, cât și o integrare cerută și necesară într-o Europă unită.
Desigur toată lumea cunoaște modelul DELL ca fiind poate cel mai rapid în dezvoltare
din toată industria TIC, punctul forte fiind constituit din vânzările online.
Date despre dezvoltarea, strategia și performanțele companiei puteți găsi pe
situl www.dell.com. Tot aici veți
putea fi la curent cu toate noutățile din portofoliul variat propus publicului
din toate categoriile.
Compania își propune o creștere de 200% în primul an și de a fi în primii trei
în următorii trei ani. Pentru atingerea acestor obiective pe lângă cei doi parteneri
actuali, Gemini SP și Romsys, au fost semnate contracte de parteneriat cu Genesys
Software și Omnilogic. - DI
Dragoș
Mateescu, Country Manager, România, Bulgaria, Serbia, Macedonia
Deschiderea în ianuarie 2004 a reprezentanței Dell în România va confirma interesul
nostru în creșterea cotei companiei Dell pe piața românească de TI. Reprezentanța
trebuie văzută ca un punct de contact rapid cu Dell, atât pentru distribuitori,
cât și pentru utilizatorii finali. Ne face plăcere interesul de care se bucură
noua noastră strategie pentru România.
John
Miller, Regional Head of Entreprise
Acum un an și jumătate am fost în Europa de Est pentru a prezenta strategia
și produsele Dell. Am citit atunci în ochii publicului care venea la conferințele
de presă întrebarea "când veniți?" și iată-ne. Dell este o companie
cu o dezvoltare extrem de rapidă, tânără, dar cu un oarecare conservatorism
în ceea ce privește intrarea pe o piață. Luăm în considerare toate caracteristicile
și în momentul în care suntem siguri că merită, sosim. Acesta este secretul
venirii noastre acum în România.
Laurent
Binetti, Eastern Europe Area Manager
Avantajul companiei noastre constă în puterea de a produce rapid lichidități.
În trimestrul trei de exemplu am avut 1,1 miliarde de dolari, iar în total putem
conta pe 11 miliarde în bani lichizi și investiții. Astfel putem acoperi mult
mai rapid decât oricine orice cerere a pieței și orice necesitate de investiție
rapidă. Avantajele pe care le aduce Dell într-o strategie învingătoare sunt:
reducerea complexității și a riscului, micșorarea timpului de răspuns pentru
o soluție, costuri reduse și standardizarea. România are toate caracteristicile
de a reprezenta un pilon important pentru dezvoltarea Dell în sud-estul Europei.
Eric
Semanne, Emerging Markets Head of Marketing
Fiți siguri că nu numai pe piața românească prețul este determinant. Oriunde
în lume un cumpărător se va uita cât scoate din buzunar. Problema e să conștientizăm
care este valoarea reală și aici atuurile noastre importante sunt fiabilitatea,
viteza de răspuns și calitatea produselor noastre. De altfel prețul nu va fi
mai mare decât al concurenței.
|