Agora
Media
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuţii   




Cartea de oaspeţi   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


In direct - PC Magazine Romania, Septembrie 2003

Performanţe deosebite pentru Microsoft România

Microsoft România a prezentat în luna august datele financiare obţinute în anul fiscal 2003 (1 iulie 2002 - 30 iunie 2003), atât la nivelul corporaţiei cât şi cele ale filialei locale.

Microsoft Corp. a încheiat anul fiscal 2003 cu rezultate notabile, obţinând venituri de 32,19 mld.$, ceea ce reprezintă o creştere de 13% faţă de anul 2002. Profitul operaţional a fost de 13,22 mld.$ faţă de 11,91 în 2002, iar profitul net de 9,99 mld., cu 2,16 mld. mai mult decât anul trecut.

Şi Microsoft România a încheiat anului fiscal 2003 cu performanţe deosebite: o creştere de peste 30% faţă de 2002, ritmul mediu anual de creştere în cei şapte ani de la deschiderea filialei fiind unul dintre cele mai mari din lume: 67%.

Filiala Microsoft România îşi urmăreşte cu consecvenţă misiunea de a răspunde cerinţelor pieţei locale, aplicând modelul de business al corporaţiei. Specifică acestui model este relaţia solidă cu partenerii, dintre care 95% şi-au reînnoit an de an statutul de parteneri certificaţi în cadrul programului Microsoft Certified Partner. În prezent, există peste 140 de companii care beneficiază de acest statut şi peste 1300 de reselleri pentru care au început un nou program Microsoft Commercial Partner. Interesul pentru certificările Microsoft creşte de la an la an, numărul specialiştilor Microsoft Certified Professional depăşind 2000.

Programele de parteneriat cu furnizorii şi integratorii de soluţii vor continua şi anul viitor, obiectivul companiei fiind acela de a realiza o ofertă de soluţii din care clienţii pot alege ceea ce corespunde cerinţelor lor specifice de business. "Anul 2004 va însemna un efort concentrat asupra creşterii satisfacţiei clienţilor noştri. Vom desfăşura campanii care vor explica valoarea de business pe care o pot adăuga produsele noastre, ne vom implica tot mai mult alături de parteneri în proiecte critice, vom oferi fiecărui segment de business soluţii pe măsura dimensiunii afacerii respective", a declarat Silviu Hotăran, General Manager Microsoft România. "Dorim să ne implicăm şi mai mult în programe educaţionale, cu o nouă abordare pentru licee şi şcoli generale. Vom fi prezenţi în comunitatea dezvoltatorilor şi profesioniştilor TI şi vom răspunde aşteptărilor lor, care vor ajunge direct la grupurile de cercetare-dezvoltare. Realizarea obiectivele noastre depinde de modul cum clienţii ne percep ca partener de încredere, care să le susţină creşterea afacerilor lor."

De asemenea, până la sfârşitul acestui an calendaristic vor apărea noi produse: Office System 2003, care include acum suita de aplicaţii Office (îmbogăţită cu noi componente de mare productivitate), dar şi servere ca Microsoft Exchange Server 2003 şi Sharepoint Portal Server 2003. Small Business Server 2003 va fi principalul produs destinat întreprinderilor mici şi mijlocii. - EAL

Detalii la: www.microsoft.com/romania


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2002 Agora Media.

webmaster@pcmagazine.ro

LG - Life´s Good

www.agora.ro

deltafri

www.agora.ro

www.agora.ro

www.agora.ro