In direct - PC Magazine Romania, August 2003
Nokia lansează o linie de asistenţă locală
La începutul lunii iulie Nokia a marcat o nouă premieră în România, fiind primul producător de telefoane mobile care a lansat o linie locală de asistenţă pentru public. Prin această modalitate de comunicare directă, compania le va oferi tuturor celor interesaţi informaţii utile şi sprijin în utilizarea sau alegerea terminalelor.
O serie de operatori special selectaţi şi pregătiţi vor oferi în fiecare zi,
între orele 9 şi 18, răspunsuri la întrebări ce vor acoperi două arii specifice
de teme. În prima categorie, răspunsurile vor include detalii generale despre
activitatea Nokia în România, despre colaborarea cu partenerii locali, precum
şi informaţii legate de produsele disponibile în România. Utilizatorii vor primi
detalii privind capabilităţile şi funcţiile telefoanelor, modul de utilizare
a terminalului cât şi cele mai apropiate locuri de unde se poate achiziţiona
un telefon Nokia. Acest tip de informaţie poate fi utilă şi în alegerea unui
anumit terminal, în funcţie de necesităţile de comunicare ale fiecărui utilizator.
În cea de-a doua categorie, răspunsurile vor cuprinde informaţii tehnice referitoare
la funcţiile terminalului. Asistenţa va fi destinată utilizatorilor care pun
întrebări complexe, legate de funcţionarea terminalului în vederea transferului
de date sau pentru alte operaţiuni similare. În cazul în care întrebările vor
depăşi aria de acoperire a acestor două categorii, persoanele interesate de
astfel de informaţii vor fi îndrumate către liniile speciale ale operatorilor.
De asemenea, operatorii Nokia îi vor direcţiona pe utilizatorii finali către
cel mai convenabil serviciu, în funcţie de preferinţele acestora.
Numărul liniei directe Nokia, 407 75 05, va fi menţionat pe certificatul local de garanţie. Serviciul de asistenţă directă îşi va extinde capacitatea în funcţie de solicitările locale şi de răspunsul publicului la acest sistem de comunicare. - EAL
Detalii la: www.nokia.ro
|