In direct - PC Magazine Romania, August 2003
Nokia lansează o linie de asistență locală
La începutul lunii iulie Nokia a marcat o nouă premieră în România, fiind primul producător de telefoane mobile care a lansat o linie locală de asistență pentru public. Prin această modalitate de comunicare directă, compania le va oferi tuturor celor interesați informații utile și sprijin în utilizarea sau alegerea terminalelor.
O serie de operatori special selectați și pregătiți vor oferi în fiecare zi,
între orele 9 și 18, răspunsuri la întrebări ce vor acoperi două arii specifice
de teme. În prima categorie, răspunsurile vor include detalii generale despre
activitatea Nokia în România, despre colaborarea cu partenerii locali, precum
și informații legate de produsele disponibile în România. Utilizatorii vor primi
detalii privind capabilitățile și funcțiile telefoanelor, modul de utilizare
a terminalului cât și cele mai apropiate locuri de unde se poate achiziționa
un telefon Nokia. Acest tip de informație poate fi utilă și în alegerea unui
anumit terminal, în funcție de necesitățile de comunicare ale fiecărui utilizator.
În cea de-a doua categorie, răspunsurile vor cuprinde informații tehnice referitoare
la funcțiile terminalului. Asistența va fi destinată utilizatorilor care pun
întrebări complexe, legate de funcționarea terminalului în vederea transferului
de date sau pentru alte operațiuni similare. În cazul în care întrebările vor
depăși aria de acoperire a acestor două categorii, persoanele interesate de
astfel de informații vor fi îndrumate către liniile speciale ale operatorilor.
De asemenea, operatorii Nokia îi vor direcționa pe utilizatorii finali către
cel mai convenabil serviciu, în funcție de preferințele acestora.
Numărul liniei directe Nokia, 407 75 05, va fi menționat pe certificatul local de garanție. Serviciul de asistență directă își va extinde capacitatea în funcție de solicitările locale și de răspunsul publicului la acest sistem de comunicare. - EAL
Detalii la: www.nokia.ro
|