Agora
Media
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuţii   




Cartea de oaspeţi   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


In direct - PC Magazine Romania, August 2003

Nokia lansează o linie de asistenţă locală

La începutul lunii iulie Nokia a marcat o nouă premieră în România, fiind primul producător de telefoane mobile care a lansat o linie locală de asistenţă pentru public. Prin această modalitate de comunicare directă, compania le va oferi tuturor celor interesaţi informaţii utile şi sprijin în utilizarea sau alegerea terminalelor.

O serie de operatori special selectaţi şi pregătiţi vor oferi în fiecare zi, între orele 9 şi 18, răspunsuri la întrebări ce vor acoperi două arii specifice de teme. În prima categorie, răspunsurile vor include detalii generale despre activitatea Nokia în România, despre colaborarea cu partenerii locali, precum şi informaţii legate de produsele disponibile în România. Utilizatorii vor primi detalii privind capabilităţile şi funcţiile telefoanelor, modul de utilizare a terminalului cât şi cele mai apropiate locuri de unde se poate achiziţiona un telefon Nokia. Acest tip de informaţie poate fi utilă şi în alegerea unui anumit terminal, în funcţie de necesităţile de comunicare ale fiecărui utilizator.

În cea de-a doua categorie, răspunsurile vor cuprinde informaţii tehnice referitoare la funcţiile terminalului. Asistenţa va fi destinată utilizatorilor care pun întrebări complexe, legate de funcţionarea terminalului în vederea transferului de date sau pentru alte operaţiuni similare. În cazul în care întrebările vor depăşi aria de acoperire a acestor două categorii, persoanele interesate de astfel de informaţii vor fi îndrumate către liniile speciale ale operatorilor. De asemenea, operatorii Nokia îi vor direcţiona pe utilizatorii finali către cel mai convenabil serviciu, în funcţie de preferinţele acestora.

Numărul liniei directe Nokia, 407 75 05, va fi menţionat pe certificatul local de garanţie. Serviciul de asistenţă directă îşi va extinde capacitatea în funcţie de solicitările locale şi de răspunsul publicului la acest sistem de comunicare. - EAL

Detalii la: www.nokia.ro


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2002 Agora Media.

webmaster@pcmagazine.ro

LG - Life´s Good

www.agora.ro

deltafri

www.agora.ro

www.agora.ro

www.agora.ro