In direct - PC Magazine Romania, Iulie 2003
Calitatea, un element cheie al strategiei Xerox
Xerox România a fost recertificată recent conform noului standard SR EN ISO9001:
2001 pentru activități de proiectare de soluții, comercializare, instalare,
servicii și asistență tehnică în domeniul producției de documente, utilizând
echipamente, software și alte mijloace de birotică complexă.
Certificarea a fost realizată de firma SIMTEX-OC S.A., acreditată de către
organismul național român RENAR.
Pentru Xerox România, calitatea produselor, soluțiilor și serviciilor oferite
clienților reprezintă un obiectiv urmărit constant, cu multă rigurozitate.
"Pentru evaluarea satisfacției clienților față de produsele și serviciile pe
care le furnizăm, efectuăm studii de măsurare a satisfacției clienților, în
cadrul programului Initial Care (INCA), la două și la 10 zile de la instalare
- efectuat de personalul Xerox de vânzări - și la 90 de zile - efectuat de o
agenție independentă. Urmărim prin aceste studii depistarea și rezolvarea la
timp a eventualelor probleme ivite, precum și stabilirea măsurilor de prevenire
a acestora pe viitor", spune Emilia Arsenie, director pentru calitate la Xerox
România.
"Rezultatele obținute anul trecut din studiul efectuat la 90 de zile de la
instalarea produselor au indicat: 98% clienți mulțumiți în general de Xerox,
din care 63% clienți foarte mulțumiți. Dar acestea nu sunt singurele studii
sau mijloace prin care verificăm cum ne percep clienții activitatea. Mai efectuăm
un studiu poștal la 12 luni de la instalare și un studiu a doua zi după încheierea
sesizării de service, ambele realizate de o agenție independentă. În plus, directorii
de departamente efectuează vizite periodice la clienți".
Preocuparea specialiștilor Xerox privind satisfacerea clienților s-a extins
și asupra relațiilor pe web.
Într-un studiu independent, realizat de firma internațională de cercetare și
consultanță - Customer Respect Group, despre modul în care corporațiile își
tratează clienții online, Xerox s-a situat pe locul 3.
Punctajul obținut a fost de 9,2 din 10, reflectând rezultatele unei analize
calitative și cantitative a experienței online a clienților când interacționează
cu firmele prin internet.
Studiul a măsurat 25 de atribute diferite, în special legate de simplitate
(ușurința de folosire a sitului), reacția la solicitările clienților (viteza
și complexitatea răspunsului la solicitări), atitudinea ("limbajul corporal"
al sitului) și transparența (politici deschise și oneste). - EAL
Detalii la: www.xerox.ro
|