Agora
Media
www.agora.ro
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuții   




Cartea de oaspeți   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


Comentarii și interviuri - PC Magazine Romania, Iulie  2003


"Capacitatea de a administra automat și dinamic resursele IT ajută clienții să câștige mai mult din investițiile pe care le fac în tehnologie"


Zoran Hrustic
Manager pentru software Tivoli, Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa

Resurse potrivite, la momentul potrivit, clientului potrivit

Mihaela Cârstea

Pe 14 mai 2003, IBM a anunțat finalizarea achiziției companiei canadiene Think Dynamics, furnizoare a unui software pentru administrarea automată a resurselor informatice, care să facă față schimbărilor mediului de afaceri. Echipa Think Dynamics a fost integrată în IBM Software Group sub marca Tivoli și este coordonată de IBM Systems Group, TotalStorage și IBM Global Services.

În cadrul evenimentului "Tivoli Software from IBM: Intelligent Management Software for the on demand world", organizat de IBM România pe 3 iunie a.c., am avut posibilitatea de a afla mai multe despre acest produs, cât și despre perspectivele pe care le oferă acesta mediului de afaceri de la Zoran Hrustic, manager pentru software Tivoli la IBM Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa.

PC Magazine: Care sunt motivele acestei achiziții?

Zoran Hrustic: Motivul principal care stă de obicei la baza unei achiziții pe care o face IBM este acela de a oferi clienților soluții care să permită îmbunătățirea timpului de răspuns al afacerilor la solicitările pieței.

Înainte de a se lua decizia acestei achiziții, am colaborat cu Think Dynamics și eram destul de familiari cu produsul companiei canadiene, bazat pe tehnologii care contribuie la coordonarea aprovizionării cu resurse informatice în funcție de politicile afacerii. Software-ul Think Dynamics accelerează elementele esențiale ale strategiei IBM de a ajuta clienții să răspundă rapid și dinamic la cerințele afacerii, permițând specialiștilor din departamentele informatice să se concentreze pe necesitățile specifice afacerilor respective.

Un alt element important în decizia de achiziție l-a reprezentat faptul că software-ul se bazează pe standarde deschise, pe servicii web, XML, independența de hardware, aspecte care se potrivesc foarte bine cu produsele Tivoli, permițând o integrare fără probleme.

Zona de aplicabilitate a Think Dynamics devine din ce în ce mai fierbinte, deoarece acest produs va permite clienților noștri să-și stabilească prioritățile în funcție de regulile afacerii. Think Dynamics stabilește nivelul de legătură dintre resurse și, de exemplu, asigurarea utilizatorului sau a software-lui cu mașina potrivită. Să presupunem cazul unui Centru de Date unde se execută o aplicație de internet banking. Se pregătește o campanie promoțională în care se așteaptă o creștere bruscă într-o săptămână sau două a numărului de vizitatori pe sit și o creștere a solicitării resurselor interne, ce poate afecta în mod negativ performanțele sistemului. În această situație, Think Dynamics asigură posibilitatea de definire a procesului necesar pentru aprovizionarea cu servere suplimentare, instalează sistemele de operare și toate aplicațiile necesare până când se obține nivelul de performanță solicitat și se ating obiectivele afacerii. După terminarea evenimentului care a necesitat suplimentarea resurselor, o parte din acea infrastructură poate fi refolosită pentru alte scopuri. Capacitatea de a administra automat și dinamic resursele IT ajută clienții să câștige mai mult din investițiile pe care le fac în tehnologie.

PC Magazine: Ce sinergie se va realiza în urma integrării Think Dynamics?

Zoran Hrustic: Think Dynamics este lider în infrastructură și aprovizionare automatizată, adresându-se necesităților la cerere (on demand) ale mediului de afaceri. IBM și Think Dynamics împărtășesc aceeași orientare în privința asigurării creșterii valorii oferite clienților în mediile de afaceri complexe și în continuă schimbare. Prin integrarea strânsă a capabilităților oferite de Think Dynamics cu oferta "on demand" a IBM, IBM poate oferi clienților cea mai completă soluție de aprovizionare de pe piață.

PC Magazine: Care sunt potențialii clienți pe piața românească ai software-ului Think Dynamics?

Zoran Hrustic: Clienții mari, precum operatorii de telefonie mobilă, băncile, sectorul de retail - care a înregistrat o creștere spectaculoasă în ultimii doi ani în România, sectorul guvernamental. Pentru clienții mai mici lucrăm cu partenerii.
Mulți caută cu disperare să obțină mai mult cu mai puțin. Noi le putem oferi soluția.
Piața românească este deschisă pentru astfel de soluții de bază.

PC Magazine: Ați avut deja discuții cu astfel de clienți în România?

Zoran Hrustic: Da. Anul trecut am început să construim în România echipa Tivoli. Există o strânsă colaborare între specialiștii din țările Europei de Sud-Est, astfel încât să se poată răspunde foarte rapid solicitărilor care apar oriunde în această regiune.

Este posibil ca unii dintre competitorii noștri să fie ceva mai bine cunoscuți, dar numai ca nume. Unii dintre ei și-au restrâns însă activitatea (precum Computer Associates, care și-a închis biroul din Polonia) sau sunt prezenți numai prin parteneri, noi suntem în schimb în plină creștere a activității în această zonă. Din punct de vedere al managementului de sistem, IBM avea cu câțiva ani în urmă o poziție foarte modestă, azi este numărul unu în Europa și unu sau doi în diferite regiuni ale lumii. Am câștigat teren în fața CA, HP, BMC.


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2002 Agora Media.

[email protected]

LG - LifeŽs Good

www.agora.ro

deltafri

Concurs de Grafica Digitala si Web Design

www.agora.ro

www.agora.ro