Agora
Media
www.agora.ro
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuţii   




Cartea de oaspeţi   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


Comentarii şi interviuri - PC Magazine Romania, Iulie  2003


"Capacitatea de a administra automat şi dinamic resursele IT ajută clienţii să câştige mai mult din investiţiile pe care le fac în tehnologie"


Zoran Hrustic
Manager pentru software Tivoli, Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa

Resurse potrivite, la momentul potrivit, clientului potrivit

Mihaela Cârstea

Pe 14 mai 2003, IBM a anunţat finalizarea achiziţiei companiei canadiene Think Dynamics, furnizoare a unui software pentru administrarea automată a resurselor informatice, care să facă faţă schimbărilor mediului de afaceri. Echipa Think Dynamics a fost integrată în IBM Software Group sub marca Tivoli şi este coordonată de IBM Systems Group, TotalStorage şi IBM Global Services.

În cadrul evenimentului "Tivoli Software from IBM: Intelligent Management Software for the on demand world", organizat de IBM România pe 3 iunie a.c., am avut posibilitatea de a afla mai multe despre acest produs, cât şi despre perspectivele pe care le oferă acesta mediului de afaceri de la Zoran Hrustic, manager pentru software Tivoli la IBM Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa.

PC Magazine: Care sunt motivele acestei achiziţii?

Zoran Hrustic: Motivul principal care stă de obicei la baza unei achiziţii pe care o face IBM este acela de a oferi clienţilor soluţii care să permită îmbunătăţirea timpului de răspuns al afacerilor la solicitările pieţei.

Înainte de a se lua decizia acestei achiziţii, am colaborat cu Think Dynamics şi eram destul de familiari cu produsul companiei canadiene, bazat pe tehnologii care contribuie la coordonarea aprovizionării cu resurse informatice în funcţie de politicile afacerii. Software-ul Think Dynamics accelerează elementele esenţiale ale strategiei IBM de a ajuta clienţii să răspundă rapid şi dinamic la cerinţele afacerii, permiţând specialiştilor din departamentele informatice să se concentreze pe necesităţile specifice afacerilor respective.

Un alt element important în decizia de achiziţie l-a reprezentat faptul că software-ul se bazează pe standarde deschise, pe servicii web, XML, independenţa de hardware, aspecte care se potrivesc foarte bine cu produsele Tivoli, permiţând o integrare fără probleme.

Zona de aplicabilitate a Think Dynamics devine din ce în ce mai fierbinte, deoarece acest produs va permite clienţilor noştri să-şi stabilească priorităţile în funcţie de regulile afacerii. Think Dynamics stabileşte nivelul de legătură dintre resurse şi, de exemplu, asigurarea utilizatorului sau a software-lui cu maşina potrivită. Să presupunem cazul unui Centru de Date unde se execută o aplicaţie de internet banking. Se pregăteşte o campanie promoţională în care se aşteaptă o creştere bruscă într-o săptămână sau două a numărului de vizitatori pe sit şi o creştere a solicitării resurselor interne, ce poate afecta în mod negativ performanţele sistemului. În această situaţie, Think Dynamics asigură posibilitatea de definire a procesului necesar pentru aprovizionarea cu servere suplimentare, instalează sistemele de operare şi toate aplicaţiile necesare până când se obţine nivelul de performanţă solicitat şi se ating obiectivele afacerii. După terminarea evenimentului care a necesitat suplimentarea resurselor, o parte din acea infrastructură poate fi refolosită pentru alte scopuri. Capacitatea de a administra automat şi dinamic resursele IT ajută clienţii să câştige mai mult din investiţiile pe care le fac în tehnologie.

PC Magazine: Ce sinergie se va realiza în urma integrării Think Dynamics?

Zoran Hrustic: Think Dynamics este lider în infrastructură şi aprovizionare automatizată, adresându-se necesităţilor la cerere (on demand) ale mediului de afaceri. IBM şi Think Dynamics împărtăşesc aceeaşi orientare în privinţa asigurării creşterii valorii oferite clienţilor în mediile de afaceri complexe şi în continuă schimbare. Prin integrarea strânsă a capabilităţilor oferite de Think Dynamics cu oferta "on demand" a IBM, IBM poate oferi clienţilor cea mai completă soluţie de aprovizionare de pe piaţă.

PC Magazine: Care sunt potenţialii clienţi pe piaţa românească ai software-ului Think Dynamics?

Zoran Hrustic: Clienţii mari, precum operatorii de telefonie mobilă, băncile, sectorul de retail - care a înregistrat o creştere spectaculoasă în ultimii doi ani în România, sectorul guvernamental. Pentru clienţii mai mici lucrăm cu partenerii.
Mulţi caută cu disperare să obţină mai mult cu mai puţin. Noi le putem oferi soluţia.
Piaţa românească este deschisă pentru astfel de soluţii de bază.

PC Magazine: Aţi avut deja discuţii cu astfel de clienţi în România?

Zoran Hrustic: Da. Anul trecut am început să construim în România echipa Tivoli. Există o strânsă colaborare între specialiştii din ţările Europei de Sud-Est, astfel încât să se poată răspunde foarte rapid solicitărilor care apar oriunde în această regiune.

Este posibil ca unii dintre competitorii noştri să fie ceva mai bine cunoscuţi, dar numai ca nume. Unii dintre ei şi-au restrâns însă activitatea (precum Computer Associates, care şi-a închis biroul din Polonia) sau sunt prezenţi numai prin parteneri, noi suntem în schimb în plină creştere a activităţii în această zonă. Din punct de vedere al managementului de sistem, IBM avea cu câţiva ani în urmă o poziţie foarte modestă, azi este numărul unu în Europa şi unu sau doi în diferite regiuni ale lumii. Am câştigat teren în faţa CA, HP, BMC.


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2002 Agora Media.

webmaster@pcmagazine.ro

LG - Life´s Good

www.agora.ro

deltafri

Concurs de Grafica Digitala si Web Design

www.agora.ro

www.agora.ro