Agora
Media
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuții   




Cartea de oaspeți   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


In direct - PC Magazine Romania, Iunie 2003

Parteneriat MasterCard-Nokia

MasterCard International a anunțat că inovatoarea sa modalitate de plată contactless - MasterCard PayPass - câștigă tot mai mult teren. Astfel, în cea de-a patra lună de testare pe piața din Orlando, Florida, există peste 16.000 de posesori de carduri și aproape 60 de locații ale comercianților care participă la program. În plus, MasterCard a început recent colaborarea cu Nokia pentru a include MasterCard PayPass în telefoanele mobile. În prezent, Nokia testează piața comercianților din Dallas, Texas, programul permițând consumatorilor doar să arate telefonul lor unui terminal special și astfel să efectueze plăți mult mai rapid. Nokia realizează, de asemenea, o platformă de transmitere a mesajelor cu caracter comercial, pentru a permite comercianților să-și servească mai bine și să comunice mai bine cu clienții lor.

Telefonul Nokia SmartCover este echipat cu un cip contactless și un circuit de radio frecvență. Cipul este programat cu informații pre-înregistrate de la MasterCard, privind contul de plată și este compatibil cu specificația MasterCard PayPass. Când utilizatorii arată telefoanele lor Nokia cititoarelor PayPass special echipate de la punctele de vânzare, informația din contul de card este transmisă terminalului. Tranzacția este prelucrată imediat prin rețeaua de plată sigură a MasterCard, în maniera obișnuită. Un sistem furnizat de JPMorgan Chase procesează informația din contul de plată. În numai câteva secunde, după ce consumatorii au arătat telefonul terminalului, se face confirmarea plății, iar aceștia pot pleca.

Platforma de transmitere a mesajelor comerciale prin telefoanele Nokia furnizează o soluție de comunicare care servește atât comercianților, cât și clienților. În funcție de nevoi, comercianții pot să alcătuiască și să transmită mesaje pentru a stimula interesul clienților, folosind Short Messaging Service (SMS). Această caracteristică va fi îmbunătățită, în cea de a doua parte a programului de testare, pentru Multimedia Messaging Service (MMS), care furnizează mesaje video și audio. Consumatorii care utilizează acest serviciu pot primi mesaje și atenționări de la comercianți, care le furnizează numai informații referitoare la mărfurile și serviciile de care sunt interesați. - EAL

Detalii la: www.mastercard.com; www.nokia.com


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2002 Agora Media.

[email protected]

LG - LifeŽs Good

Concurs National de Software Educational Cupa Siveco

deltafri

Concurs de Grafica Digitala si Web Design

www.agora.ro

www.agora.ro