In direct - PC Magazine Romania, Iunie 2003
Un nou look pentru portalul BancPost
Banc Post, una din cele mai importante bănci din România, și-a lansat recent
noul portal www.bancpost.ro. Portalul proiectat de SoftNet Development & Consulting
(SD&C), pune la dispoziție informații despre activitatea bancară și integrează
o soluție de Internet-banking, servicii online, precum și posibilitatea de
plată a taxelor și impozitelor.
Noul portal are o structură flexibilă, modernă și sigură, fiind organizat
în șase secțiuni principale: Acasă, Produse și Servicii, Internet Banking,
Informații
- Despre noi, Comunicate și Relații Clienți.
Produse și Servicii oferă informații cu privire la serviciile pentru persoane
fizice, persoane juridice și piețe de capital.
Interfața de Internet Banking oferă un acces sigur, folosind identificatori
pentru utilizatori, parole și dispozitivul de autentificare Digipass 300 Vasco.
Utilizatorii pot afla mai multe despre Banc Post consultând secțiunea Despre
noi (organizare, rețeaua unităților și bancomatelor, publicații, activitatea
internațională etc.).
Secțiunea Comunicate este serviciul de informare, care are și varianta "Banc
Post Flash", care permite primirea informațiilor pe e-mail în urma înscrierii.
Relații Clienți dă posibilitatea utilizatorilor să ia legătura cu departamentul
de relații cu publicul, să afle răspunsurile la întrebări frecvente și să consulte
un dicționar online de termeni bancari.
Utilizatorul poate naviga și afla cursul valutar, folosi convertorul valutar,
poate avea acces la legături rapide (despre dobânzi, comisioane, linii de urgență
card-uri etc.).
Instrumentele interactive de pe portal (sondaje, diferite canale de comunicație
pe care le poate accesa clientul) au ca scop îmbunătățirea ofertei Banc Post
de produse și servicii.
Portalul a fost proiectat și realizat de SD&C, folosind cea mai nouă
tehnologie IBM Websphere. - EAL
Detalii la: www.softnet.ro
|