In direct - PC Magazine Romania, Mai 2003
O nouă soluție CRM pe piața românească
Marius Tulea, Director General Crescendo International
|
Casa de Soluții Crescendo a anunțat pe 4 aprilie lansarea pe piața românească
a soluției CRM Soffront - una dintre cele mai moderne aplicații Customer
Relationship Management - care este atractivă nu numai pentru marile companii,
dar și pentru firmele aflate în dezvoltare, într-un mediu versatil.
"De acum, există și în România o aplicație CRM validată la nivel mondial
ca fiind într-atât de flexibilă, încât se adaptează la schimbările ce apar
în
orice afacere, pe măsură ce aceasta crește", a declarat Marius Tulea, director
general al Crescendo International.
Cu această aplicație, Crescendo - prima casă de soluții de pe piața TI&C
din România - adaugă la structura de rezistență pe care construiește soluții
integrate, soluția-pilon pentru gestionarea modernă a relației cu clienții.
Companiile românești găsesc astfel în Crescendo o sursă unică de competențe,
care le economisește efortul și resursele și le asigură o rată înaltă de recuperare
a investiției. Soffront Software Inc. este, încă din anul 1992, un pionier
pe piața soluțiilor CRM. Soffront și-a concentrat dintotdeauna atenția pe clienții
companii mijlocii și departamente ale marilor companii, din toate industriile.
Astăzi, are peste 40.000 de licențe diferite vândute și peste 500 de instalări
ale noului CRM, în lumea întreagă.
Soluția Soffront CRM este special construită să se adapteze rapid la cerințele
inițiale ale clienților și, totodată, la schimbările ce pot să apară în timp.Cu
Soffront CRM, soluția care poate fi instalată și pusă în funcțiune în numai
câteva zile, nu este necesar să se forțeze procesele pentru a se modela pe
software. Arhitectura soluției și ușurința de utilizare a instrumentelor
folosite de utilizatorul final costituie cheile flexibilității sale.
Această soluție se adresează atât firmelor cu vânzare repetitivă de produse
și servicii, cât și celor care oferă servicii de întreținere post vânzare.
Anumite componente ale acestei soluții CRM automatizează și integrează
câteva dintre procesele importante din activitatea unei organizații:
vânzare; marketing;
suport tehnic/help-desk; suport informațional pentru angajați (bază de
cunoștințe integrate intranet); suport informațional pentru clienți (bază
de cunoștințe
extranet). - EAL
Detalii la: www.crescendo.ro
|