In direct - PC Magazine Romania, Mai 2003
Creșteri spectaculoase pentru Fujitsu Siemens Computers
Fujitsu Siemens Computers este al treilea cel mai vândut brand name de PC-uri
în 2002, cu o cotă de piață de 6% din total, incluzând și calculatoarele
"no-name" și ocupă aceeași poziție și la servere, cu o cotă de piață de 7,3%,
relevă rezultatele preliminare ale unui studiu IDC privind piața românească
în 2002. Datele au fost date publicității de Claudiu Florică, directorul
reprezentanței FSC în România, cu ocazia anunțării rezultatelor companiei
la finalul anului fiscal 2002, care s-a încheiat pe 31 martie. Fujitsu Siemens
Computers a înregistrat, conform aceluiași studiu, cea mai mare creștere
față de anul precedent - 340% - dintre toți producătorii de tehnică de calcul
prezenți în România. În anul fiscal recent încheiat, veniturile FSC România
s-au ridicat la 12,4 mil. euro, mult peste valoarea estimată de 7 mil. euro.
În cursul anului 2002, întreaga structură de parteneriate a fost regândită,
astfel că, în prezent FSC România se bazează pe două categorii de relații contractuale:
distribuitori (Scop Computers, Lastinf System, Tornado) și parteneri autorizați
(Net Consulting, Total Technologies, CG&GC, S&T și Siemens Business
Services). De asemenea, FSC România întreține relații directe de afaceri cu
alte firme importante din piața TI, cum ar fi Sysware România, Dim Soft, Prima
Limited, Omnitech, Concept Data și altele.
Claudiu Florică a salutat faptul că distribuitorii au reușit să se impună
cu deosebit succes în zona desfacerii cu amănuntul, promovând produse destinatei
pieței de tip consumer (desktop-uri Scaleo și portabile Amilo). El a mai
adăugat
că echipa FSC România s-a mărit treptat în cursul anului, ajungând în prezent
la un număr de patru angajați, care acordă o atenție deosebită vânzărilor
destinate proiectelor de anvergură, precum și celor de tip "enterprise business"
(servere
Intel/Unix, soluții de stocare a datelor). - DȘ
Detalii la: www.fujitsu-siemens.com
|