In direct - PC Magazine Romania, Aprilie 2003
Program de management al forței de vânzări din domeniul medical
Filiala din România a companiei multinaționale Johnson & Johnson și firma
SoftExpert au anunțat, la începutul lunii martie, finalizarea implementării
programului MedExpert, program de tip SFM (Sales Force Management) dedicat firmelor
medicale. "Suntem încântați de implementarea MedExpert, care ne va permite o
creștere a eficienței activității de promovare, printr-o mai bună alocare a
resurselor, un control eficient al cheltuielilor și creșterea gradului de satisfacție
a clienților", a declarat dr. Liviu Udrescu, Country Manager Johnson & Johnson
Medical Devices România.
Folosind MedExpert, managerii au la dispoziție în orice moment, 24 de ore
din 24, pe orice calculator conectat la internet, informații complete și rapoarte
statistice multiple, în forme grafice intuitive, privind întreaga activitate
de vânzări, promovare și marketing, pentru a putea lua, în cel mai scurt timp
posibil, deciziile optime pentru consolidarea activităților firmei, creșterea
eficienței alocării resurselor, stoparea cheltuielilor nejustificate sau ineficiente,
realizarea de economii fără afectarea activității și pentru creșterea gradului
de satisfacție a clienților. - Cristi Lucan
Detalii: www.soft-expert.com
|