In direct - PC Magazine Romania, Aprilie 2003
Mobile Banking pentru abonații Zapp
Zapp a lansat în luna martie serviciul SmartTel3G care facilitează accesul
la informații și servicii financiar-bancare prin intermediul telefonului mobil.
SmartTel3G este un serviciu de tip mobile banking, iar accesarea internetului
pentru obținerea informațiilor referitoare la cont se face folosind doar telefonul
mobil, în condiții de maximă siguranță și confidențialitate datorate caracteristicilor
tehnologiei CDMA. Abonații Zapp au posibilitatea de a afla informații referitoare
la contul propriu (sold, lista ultimelor tranzacții), de a transfera fonduri
între conturile deținute la aceeași bancă, de a programa alerte sonore care
să-l atenționeze în timp real asupra efectuării de tranzacții din contul propriu,
precum și posibilitatea de blocare a unui card în cazul pierderii sau furtului.
Informațiile referitoare la cont se transmit periodic - zilnic, săptămânal
sau lunar - printr-o notificare de tip SMS și sunt vizualizate pe ecranul telefonului
sub forma unor pagini web. Pentru a beneficia de toate acestea, abonatul Zapp
trebuie să încheie cu banca la care și-a deschis contul un contract de furnizare
a serviciilor SmartTel 3G.
Prin intermediul browser-ului Microsoft Mobile Explorer 3.0 încorporat în
telefon, orice abonat Zapp poate obține informații bancare publice, precum cursul
valutar al băncii, dobânzile practicate, locațiile ATM-urilor băncii și adresele
sucursalelor. În acest caz, singurul cost care trebuie suportat este acela pentru
transferul de date.
Dezvoltat de Zapp împreună cu integratorul de sistem Universal Card Systems,
serviciul SmartTel3G este oferit în parteneriat cu Banc Post, Banca Comercială
Română și Raiffeisen Bank, fiind disponibil 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână.
- EAL
|