Timpul Liber - PC Magazine Romania, Decembrie 2003
Biblioteca TI
CCNP
Flash Cards
Vă pregătiți pentru examenul CCNP. Cunoașteți conceptele, aveți experiență
și nu vă mai doriți decât să exersați până la examen. Cartea CCNP Flash Cards
and Exam Practice Pack combină trei metode unice pentru verificarea finală a
cunoștințelor - flash card-uri, un motor de test și fișe de documentare rapidă.
Flash card-urile sunt unanim recunoscute ca o metodă rapidă și eficientă în
pregătirea exemenelor. Cele peste 650 din această carte sunt concepute pentru
administratorii și inginerii de rețea, pentru studenții înscriși în programele
Cisco Network Academy dar și pentru oricine își dorește să avanseze în carieră
prin obținerea certificării Cisco CCNP. Această modalitate de verificare funcționează
foarte bine când este folosită împreună cu suportul de studiu oficial pentru
certificarea CCNP. Motorul de test cuprinde peste 950 de întrebări fiind o simulare
a unui examen real, în timp ce fișele de documentare rapidă de la sfârșitul
cărții acoperă toate subiectele pe care le presupune acest examen. CD-ul atașat
conține peste 1000 de flash card-uri și mai de mult de 950 de întrebări practice
de test.
Inițiere
în modelarea asistată cu 3D Studio Max 4
Lumea în care trăim este tridemensională, și de aceea este normal să apară
tendința ca tot ce se produce (grafică, sunet, animație, machete) să fie 3D.
Acum, totul se poate procesa, simula și crea după dorința noastră. Este nevoie
doar de un calculator puternic, de un program de grafică 3D, un set minim de
cunoștințe de utilizare și, evident, de imaginație. Iar dacă avem la îndemână
și o carte în care să tragem cu ochiul din când în când, lucrurile stau și mai
bine.
Lucrarea Inițiere în modelarea asistată cu 3D Studio Max 4 se concentrează
asupra principalelor aspecte ale modelării, renderizării și animării obiectelor,
programul fiind prezentat atât din punct de vedere teoretic, cât și prin prisma
aplicațiilor concise, care conduc cititorul pas cu pas la rezolvare. Cartea
este structurată în șase capitole care tratează în mod gradat caracteristicile
programului 3D Studio Max 4, privind interfața, modelarea obiectelor, compunerea
scenei și animație. Un capitol al lucrării conține 30 de aplicații care ajută
la o mai bună înțelegere și aprofundare a noțiunilor teoretice. Pentru aceasta,
autorul a formulat și prezentat, cu toate detaliile necesare, fiecare aplicație,
reușind totodată încadrarea lor în tematici precum: multimedia, animație, design
de produs și inginerie mecanică. Abordarea programului este mai facilă celor
care au un minim de experiență în utilizarea altor programe, precum AutoCAD
sau Corel Draw, dar și cunoștințe de desen tehnic și desen artistic.
Biblia
UML
Această Biblie a UML-ului prezintă fiecare concept din specificațiile limbajului
Unified Modeling Language(UML). Începe cu o introducere care nu presupune cunoștințe
anterioare, continuă cu o descriere completă a aplicațiilor avansate, punctează
pe parcurs schimbările care au intervenit între versiunea UML 1.4 și versiunea
2.0 și nu scapă nici cel mai mic amănunt. De exemplu, diagrama Class include
un anumit număr de elemente de modelare. Fiecare element este prezentat de la
bază până la ultimele specificații. Apoi este explicată întreaga diagramă Class,
folosind elementele individuale sub forma unui tot unitar.
Cei interesați mai pot învăța cum să utilizeze facilitățile diagramelor UML
pentru a simplifica procesul de modelare, care sunt modalitățile de evaluare
a uneltelor de modelare, în ce situații se poate folosi limbajul OCL (Object
Constraint Language) și cum se personalizează UML-ul pentru a răspunde necesităților
specifice unor domenii de activitate diferite.
Cartea dispune de un sit web dedicat - www.wiley.com/compbooks/pender
- unde se găsesc cele mai noi resusrse UML, unelte, vendori și forumuri.
|