Recente - PC Magazine Romania, Octombrie 2003
Connex extinde relația cu IBM
IBM a anunțat extinderea colaborării sale cu Connex pentru a pune la dispoziția clienților operatorului de telefonie mobilă servicii avansate de mesagerie vocală.
Bazându-se pe investițiile începute încă de anul trecut în tehnologia IBM WebSphere, o componentă strategică a portofoliului de soluții IBM, Connex și-a valorificat experiența astfel încât să pună la dispoziția clienților săi servicii cât mai evoluate. Connex folosește IBM Websphere Unified Messaging pentru dezvoltarea serviciului Connex Vox, administrând mesageria vocală pentru a fi accesată practic oriunde și oricând, prin telefon sau prin intermediul internetului. Această soluție a fost selectată pentru ușurința cu care aplicațiile pot fi dezvoltate intern, Connex având posibilitatea să introducă rapid și ușor servicii suplimentare. "Acesta este un pas important pentru IBM Romania în calitatea sa de furnizor de soluții informatice integrate adresate clienților din domeniul telecom. Ne-am angajat să îi ajutăm pe clienții noștri să dezvolte servicii noi și să crească productivitatea în companiile lor", menționează Vladimir Aninoiu, Director General al IBM Romania.
Cu noua soluție, clienții Connex beneficiază de o mesagerie vocală sofisticată,
incluzând notificări prin SMS și gestionarea mesajelor fax. Soluția este construită
folosind tehnologii de vârf IBM - Websphere Voice Response că platformă de aplicație,
baze de date DB2 și servere RISC din familia eServer pSeries în configurație
de înaltă disponibilitate. - EAL
|