Recente - PC Magazine Romania, Octombrie 2003
Connex extinde relaţia cu IBM
IBM a anunţat extinderea colaborării sale cu Connex pentru a pune la dispoziţia clienţilor operatorului de telefonie mobilă servicii avansate de mesagerie vocală.
Bazându-se pe investiţiile începute încă de anul trecut în tehnologia IBM WebSphere, o componentă strategică a portofoliului de soluţii IBM, Connex şi-a valorificat experienţa astfel încât să pună la dispoziţia clienţilor săi servicii cât mai evoluate. Connex foloseşte IBM Websphere Unified Messaging pentru dezvoltarea serviciului Connex Vox, administrând mesageria vocală pentru a fi accesată practic oriunde şi oricând, prin telefon sau prin intermediul internetului. Această soluţie a fost selectată pentru uşurinţa cu care aplicaţiile pot fi dezvoltate intern, Connex având posibilitatea să introducă rapid şi uşor servicii suplimentare. "Acesta este un pas important pentru IBM Romania în calitatea sa de furnizor de soluţii informatice integrate adresate clienţilor din domeniul telecom. Ne-am angajat să îi ajutăm pe clienţii noştri să dezvolte servicii noi şi să crească productivitatea în companiile lor", menţionează Vladimir Aninoiu, Director General al IBM Romania.
Cu noua soluţie, clienţii Connex beneficiază de o mesagerie vocală sofisticată,
incluzând notificări prin SMS şi gestionarea mesajelor fax. Soluţia este construită
folosind tehnologii de vârf IBM - Websphere Voice Response că platformă de aplicaţie,
baze de date DB2 şi servere RISC din familia eServer pSeries în configuraţie
de înaltă disponibilitate. - EAL
|