In direct - PC Magazine Romania, Septembrie 2002
Produsul
CA eTrust ADMIN 2.0 reduce costurile de securitate
Computer Associates (CA) a lansat versiunea 2.0 a produsului eTrust Admin
2.0, ce oferă o soluție de tip enterprise care îmbunătățește protecția resurselor,
reducând în același timp costurile administrative.
Asigurând administratorilor controlul complet asupra tuturor conturilor și
resurselor din toate sistemele prin intermediul unei interfețe obișnuite, intuitive,
eTrust Admin 2.0 poate reduce semnificativ costul operațiilor de asigurare a
securității din cadrul organizației oferind un control optim asupra bunurilor
companiei. eTrust Admin poate îmbunătăți în timp eficiența operațiilor de securitate
exploatând avantajul investițiilor existente ale clienților în servicii de directoare
pentru asigurarea unei gestionări bazate pe roluri a conturilor utilizatorilor
cu un înalt grad de automatizare.
Conform Datamonitor, accesul neautorizat la conturi reprezintă 42% din totalul
breșelor de securitate. eTrust Admin 2.0 ajută la eliminarea acestor breșe permițând
organizațiilor să aplice politici de acces complexe pe diverse sisteme. Automatizarea
bazată pe roluri asigură ștergerea angajaților din toate sistemele în momentul
în care aceștia părăsesc compania. Noilor angajați sau promovați li se pot automat
seta conturile pe care le solicită - devenind astfel mai productivi într-un
timp mai scurt.
Soluționarea mai rapidă a solicitărilor privind modificările conturilor poate
aduce și un alt gen de beneficii, cum ar fi creșterea satisfacției angajaților,
a clienților și a partenerilor. Solicitarea de autorizare a modificării unui
cont și soluționarea acesteia, care durau în mod obișnuit 3 până la 7 zile,
este rezolvată de eTrust Admin în câteva minute.
eTrust Admin se integrează complet cu întreaga familie de soluții de securitate
CA eTrust. Este asigurat de asemenea suportul pentru cele mai utilizate platforme
mainframe, client/server, email și baze de date. Un nou agent realizează interfața
cu orice director compatibil LDAP, asigurând integrarea facilă cu serverele
LDAP, precum și cu sistemele ERP, web single sign-on și alte soluții realizate
de terți. Această acoperire largă, alături de kitul de dezvoltare software prietenos
asigură un suport complet pentru administrarea utilizatorilor în întreaga organizație.
Soluția este disponibilă în România prin Data Networks Associates, CA Business
Partner. - MC
Detalii la: www.ca.com,
www.dna.ro
|