In direct - PC Magazine Romania, Septembrie 2002
Clientul
digital cu CRM se ține
La aproape doi ani de la înființarea diviziei de gestiune a relațiilor cu
clienții (Customer Relationship Management), compania Softwin are cea mai complexă
ofertă de servicii CRM de pe piața românească și își lansează cu această ocazie
oferta pe internet.
www.softwincrm.com este, începând cu 8 august, adresa pe care Softwin o recomandă
tuturor oamenilor de afaceri ce doresc să implementeze o strategie de afaceri
orientată către client. www.softwincrm.com este disponibil în patru limbi, urmărind
să acopere piețele din țările vorbitoare de limbă franceză, germană și engleză,
precum și piața românească.
Situl include și serviciul Chat on-line, care este un instrument pus la dispoziția
tuturor celor interesați să afle detalii despre oferta Softwin, în fiecare moment,
24 de ore din 24 o echipă de operatori special instruiți fiind pregătiți să
răspundă "live" întrebărilor. Oferta include un serviciu de înaltă calitate
în cel mai scurt timp, cu cel mai mic efort din partea companiei beneficiare,
suport multilingv al relației cu clientul în 18 limbi europene, flux de comunicare
eficient folosind datele furnizate de beneficiar și expertiza Softwin. De asemenea,
companiile partenere vor beneficia de sistem de înregistrare și raportare cu
acces rapid la datele esențiale care să permită urmărirea obiectivelor stabilite
și previzionarea viitorului oricărei afaceri, implementare rapidă cu posibilitatea
de schimbare a tacticii și a modului de implementare în funcție de necesități.
Softwin oferă deja servicii CRM pentru companii multinaționale din diverse
industrii: LibertySurf + Tiscali, Club Med, Oreka, SFR, Cdiscount, Kelkoo, Serap,
Orange (Franța), Wanadoo acoperind o gamă foarte largă de probleme de gestiune
a relației cu clienții. - DȘ
Detalii la www.softwincrm.com
|