In direct - PC Magazine Romania, Iulie 2002
Trei pentru succes
Uneori este dificil să răzbați singur pe o piață nu tocmai demanding, cum
spune americanul. Și atunci, o asociere cu alți parteneri de calibru poate să
ajute, mai ales prin utilizarea competențelor complementare. Xerox România,
IBM România și Xnet (desigur, tot România) și-au propus să ofere pieței românești
o soluție standard pentru optimizarea proceselor interne și externe de comunicație
și management al informației (capturarea și prelucrarea informațiilor aflate
pe diverse medii, stocarea informațiilor și regăsirea informațiilor).
"Prin acest tip de parteneriate dorim să adăugăm valoare soluțiilor Xerox din
mediul office oferite pe piața românească", sublinia Valeriu Nistor, Director
General Xerox România. "În acest moment putem spune că suntem pregătiți să întâmpinăm
orice client cu un pachet complet de servicii, inclusiv consultanță pre- și
post-vânzare și sisteme de finanțare".
Pentru a-și face cunoscută oferta, cele trei firme au decis realizarea unui
turneu, ce se va desfășura sub denumirea "Xerox Digital Tour", în perioada 14
mai - 7 iunie 2002, care va include prezentări în zece dintre cele mai importante
orașe din țară (București, Brașov, Timișoara, Oradea, Cluj Napoca, Târgu Mureș,
Iași, Bacău, Galați și Constanța). Suportul de comunicație va fi asigurat pe
toată durata evenimentului de Xnet, printr-o rețea virtuală privată între locațiile
unde se vor desfășura prezentările, demonstrațiile serviciilor, aplicațiile
de management de documente și videoconferință. - MC
Detalii la: www.xerox.ro
|