In direct - PC Magazine Romania, Iulie 2002
Trei pentru succes
Uneori este dificil să răzbaţi singur pe o piaţă nu tocmai demanding, cum
spune americanul. Şi atunci, o asociere cu alţi parteneri de calibru poate să
ajute, mai ales prin utilizarea competenţelor complementare. Xerox România,
IBM România şi Xnet (desigur, tot România) şi-au propus să ofere pieţei româneşti
o soluţie standard pentru optimizarea proceselor interne şi externe de comunicaţie
şi management al informaţiei (capturarea şi prelucrarea informaţiilor aflate
pe diverse medii, stocarea informaţiilor şi regăsirea informaţiilor).
"Prin acest tip de parteneriate dorim să adăugăm valoare soluţiilor Xerox din
mediul office oferite pe piaţa românească", sublinia Valeriu Nistor, Director
General Xerox România. "În acest moment putem spune că suntem pregătiţi să întâmpinăm
orice client cu un pachet complet de servicii, inclusiv consultanţă pre- şi
post-vânzare şi sisteme de finanţare".
Pentru a-şi face cunoscută oferta, cele trei firme au decis realizarea unui
turneu, ce se va desfăşura sub denumirea "Xerox Digital Tour", în perioada 14
mai - 7 iunie 2002, care va include prezentări în zece dintre cele mai importante
oraşe din ţară (Bucureşti, Braşov, Timişoara, Oradea, Cluj Napoca, Târgu Mureş,
Iaşi, Bacău, Galaţi şi Constanţa). Suportul de comunicaţie va fi asigurat pe
toată durata evenimentului de Xnet, printr-o reţea virtuală privată între locaţiile
unde se vor desfăşura prezentările, demonstraţiile serviciilor, aplicaţiile
de management de documente şi videoconferinţă. - MC
Detalii la: www.xerox.ro
|