|
|
|
![]() ![]() ![]() AgoraNews ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PC Magazine Ro ![]() ![]() ![]() ![]() NET Report ![]() ![]() ![]() ![]() Ginfo ![]() ![]() ![]() ![]() agora ON line ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PC Concrete ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Liste de discuţii ![]() ![]() ![]() ![]() Cartea de oaspeţi ![]() ![]() ![]() ![]() Mesaje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Agora ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
De altfel, preocuparea generală ca toţi participanţii să se simtă bine nu a lipsit. Grija faţă de client, faţă de partener nu reprezintă la CA doar un obiectiv pentru soluţiile sale software ci şi unul de viaţă. Încercaţi să vă imaginaţi cum pot fi cazaţi, hrăniţi, transportaţi..., 30.000 de oameni astfel încât totul să pară normal şi veţi intui că nu e lucru uşor. Nici a-ţi face agenda proprie în funcţie de categoria de interese pe care o reprezentai, nu era un lucru uşor având în vedere că în acelaşi timp se desfăşurau mai multe conferinţe, seminarii, întâlniri. Volumul tuturor evenimentelor avea peste 100 de pagini, greu să faci selecţia. Dar şi aici organizatorii au oferit un sprijin bine-venit propunând agende specifice pentru parteneri, pentru distribuitori, pentru presă etc. Un alt aspect pe care l-am apreciat prin unicitatea sa şi prin
dorinţa de a-i face pe participanţi să nu se simtă frustraţi de absenţa deprinderilor
de acasă privind mijloacele de comunicare. Un număr suficient de calculatoare
era la dispoziţia nu numai a reprezentanţilor presei ci a tuturor celor care
doreau să folosească poşta electronică, să navigheze pe internet pentru a se
documenta, a afla ce se mai întâmplă într-un anumit domeniu sau într-o anumită
zonă a lumii. Mai mult, doritorii puteau să-şi închirieze telefoane mobile pe
durata evenimentului. Un nou model de afaceri La CA World 2002, orientarea spre client, calitate şi tehnologie a fost mai
pregnant subliniată, stând la baza unui nou model de afaceri, care va fi urmat
în curând, potrivit previziunilor lui Kumar, şi de restul companiilor din industria
de software. "Pentru a avea succes, clienţii au nevoie de parteneriate flexibile, care
să se adapteze la evoluţia afacerilor lor. Ei au nevoie de soluţii care să le
satisfacă necesităţile şi care să fie în acelaşi timp uşor de utilizat şi de
distribuit." - afirma în discursul său inaugural Sanjay Kumar. "Computer
Associates se angajează să asigure soluţii de gestiune a e-business-ului care
să ofere securitate, fiabilitate, disponibilitate si performanţă. Pentru atingerea
acestui obiectiv este necesară realizarea unui nivel superior de servicii de
calitate, care să înglobeze cele mai noi tehnologii. Scopul nostru este de a
crea o nouă generaţie de infrastructură" - declara Kumar. Cele şase direcţii Gestiune de întreprindere - Unicenter Soluţiile de management integrate în Unicenter asigură sănătatea şi performanţele privind toate aspectele unei infrastructuri de eBusiness. Portofoliul de servicii oferit de Computer Associates Securitate - eTrust Stocare - BrightStor Gestiunea ciclului de viaţă al aplicaţiilor - AllFusion Gestiunea datelor şi Dezvoltarea aplicaţiilor - Jasmine şi Advantage Portal şi Inteligenţa afacerii - CleverPath Soluţiile CleverPath realizează distribuţia informaţiilor potrivite persoanelor potrivite, la momentul potrivit, în mod personalizat. Dincolo de puterea serviciilor oferite, soluţiile CA se caracterizează prin
modularitate, scalabilitate, flexibilitate şi un înalt grad de integrare, ce
le permite nu numai să folosească interfeţe comune ci şi să-şi furnizeze unele
altora date de interes. "Ceea ce este unic la CA este faptul că toate soluţiile noastre, de la
Unicenter la CleverPath, eTrust şi BrightStor, sunt toate integrate în back
end", afirma Yogesh Gupta, CA Senior Vice President şi Chief Technology
Officer CA. "Soluţiile noastre sunt proiectate să rezolve problemele unei
firme, bazându-se pe standarde. Noi credem că deschiderea şi operabilitatea
sunt cruciale".
Soluţii de eBusiness în curs de dezvoltare Este vorba, în primul rând, de serviciile web, realizate pe platformele .NET
şi J2EE, care permit organizaţiilor să-şi optimizeze fiabilitatea, disponibilitatea
şi performanţele, să minimizeze riscurile şi să reducă timpul necesar promovării.
Serviciile web contribuie la integrarea activităţii unei organizaţii cu multiplii
parteneri de afaceri prin intermediul internetului. Tehnologia care stă la baza
lor este XML, ceea ce oferă dezvoltatorilor opţiuni de implementare puternice
şi flexibile atât în propriul mediu de lucru cât şi în integrarea cu aplicaţii
externe. Serviciile web se bazează pe protocoale universale, precum HTTP, HTTPS
sau FTP, oferind astfel facilităţi eficiente de planificare şi integrare a sistemelor
ce necesită investiţii în infrastructură şi costuri administrative adiţionale
minimale. Tot în categoria soluţiilor în curs de dezvoltare pot fi incluse: portofoliul
complet de soluţii pe platformă Linux, care gestionează şi optimizează atât
sistemele distribuite cât şi cele pe mainframe, soluţii pentru aplicaţii realizate
pe platformă Oracle şi SAP, eBusiness mobil - ce acoperă o gamă variată de dispozitive
wireless, soluţii pentru industriile verticale. O scurtă trecere în revistă a noilor produse CA BrightStor Portal Produsul a intrat în faza de testare beta la începutul lunii martie, urmând
să fie disponibil pe piaţă în trimestrul al treilea al acestui an. CA eTrust 20/20 eTrust 20/20 este o nouă soluţie de securitate pentru organizaţiile mari, care
scoate în evidenţă vizual evenimentele interne şi tendinţele anormale, oferind
responsabililor cu securitatea un nou nivel de supraveghere a locurilor de muncă,
lucrare dificil de monitorizat fizic şi tehnologic din cauza dimensiunii, complexităţii
si dispersiei geografice a unei mari organizaţii. Odată integrat cu sistemele existente fizice şi TI - inclusiv liste autorizate,
ecusoane, aplicaţii de resurse umane - eTrust 20/20 va oferi: vizualizarea completă
a fiecărui acces individual la facilităţile fizice şi sistemele de informare,
afişarea clară a locurilor unde este autorizat accesul pentru fiecare persoană;
redarea grafică şi video a istoricului acceselor individuale; stocarea în siguranţă
a datelor privind evenimentele şi utilizatorii.
CA CleverPath Portal 4.0 CleverPath Portal 4.0 unifică toate formularele de date în medii de lucru personalizate,
intuitive, care pot fi accesate prin browsere desktop, telefoane WAP şi dispozitive
PDA fără fir.Toate informaţiile, indiferent de sursă sau formatul nativ, pot
fi integrate şi prezentate utilizatorilor finali pentru asigurarea unei colaborări
mai eficiente şi luarea unor decizii mai inteligente. Produsul este complet compatibil cu standardele serviciilor web, inclusiv SOAP,
UDDI şi XML, şi oferă o gamă extinsă de facilităţi noi, precum: instrumente
avansate pentru integrarea în portal a aplicaţiilor realizate de terţi atât
pentru accesul desktop cât şi wireless; determinarea automată a tipului dispozitivului
fără fir ce urmează a fi utilizat pentru accesarea portalului astfel încât conţinutul
să poată fi redimensionat şi prezentat corespunzător; servicii de vizualizare
dinamică a datelor, care prezintă intuitiv informaţiile de afaceri, în reprezentare
2D sau 3D cu interacţiuni dinamice; suport pentru Linux pe z/OS, ce permite
clienţilor construirea de portaluri cu un grad superior de scalabilitate şi
disponibilitate inclusiv în mediu de lucru mainframe; integrarea cu alte soluţii
CA pentru a suporta o gamă largă de aplicaţii pentru portal. Odată cu noua versiune de portal, CA a anunţat disponibilitatea a mai mult
de 200 de noi portleţi realizaţi împreună cu partenerii săi.
Parteneri, clienţi, invitaţi Trebuie subliniat în mod deosebit colaborarea Computre Associates - Microsoft,
toate produsele CA funcţionând perfect sub diferitele variante de Windows. Printre
soluţiile prezentate s-a remarcat BrightStor Enterprise Backup rulând pe un
server Unisys ES7000 cu Windows 2000. La testele de performanţă şi scalabilitate
efectuate de firma independentă DocuLabs s-a obţinut backup-ul cu succes a 1,10
TB de date în numai 61 de minute de la un server online Microsoft SQL.
Deosebit de interesante au fost şi studiile de caz prezentate de FBI şi Merrill
Lynch, exemple concludente de utilizare cu succes a produselor Computer Associates
în catastrofa din 11 septembrie 2001. Şi pentru că am amintit de această dată, sarea şi piperul evenimentului CA World 2002 l-a reprezentat discursul invitatului special Rudolph Giuliani. Nu sunt o admiratoare cu orice preţ a americanilor, dar trebuie să recunosc că am simţit (cred) pentru câteva minute felul lor de a privi lucrurile, mândria de a aparţine unei ţări de dimensiunea unui continent, credinţa că pot face totul, că sunt centrul lumii. M-am aflat pentru prima oară în viaţă în apropierea unui personaj cu adevărat carismatic, în faţa căruia cei 30.000 de participanţi s-au ridicat şi l-au aplaudat cu neţărmurită admiraţie. Omul care a reuşit să gestioneze momentul de criză din septembrie 2001 este incontestabil un lider. "În opinia mea, capitalismul este cel mai bun sistem economic din istorie, pentru că el oferă cadrul de afirmare a curajului şi a spiritului de conducător". - spunea el în alocuţiunea susţinută în Orange County Convention Center din Orlando. Nu ştiu dacă această aserţiune este în totalitate adevărată, dar merită un moment de reflecţie. Cei interesaţi de eBusiness, în general, şi de soluţiile CA, în particular, pot găsi alte repere de informare la www.ca.com, www.dna.ro (Data Network Associates, CA Business Partner în România) şi soft.datacom.ro (Datacom Software, CA Certified Distributor în România). PC
Magazine Ro | CD
ROM | Redactia
| Abonamente
| Cautare
| Arhive
Copyright © 1999-2002 Agora Media. webmaster@pcmagazine.ro |
|