In direct - PC Magazine Romania, Aprilie 2002
Imagine-Conectivitate-Divertisment
Având la bază doi mamuți tehnologici, Sony și Ericsson, Sony Ericsson, o companie
nouă, fondată în anul 2001, duce mai departe conceptul telefoniei mobile.
În data de 5 martie 2002, la sala Brăila a hotelului Marriott, Sony Ericsson
a prezentat noua strategie a companiei în ceea ce privește piața telefoanelor
mobile, prezentare ce a avut loc de altfel pe tot globul la aceeași oră 10 GMT.
A fost lansat în același timp și noul model T68i împreună cu camera foto CommuniCam
MCA-20, un accesoriu deosebit de interesant. Compania va lansa în trimestrul
al treilea al acestui an modelele Z700 și P800.
Imagine, conectivitate, divertisment. Aceasta este concluzia trasată de Sony
Ericsson, acestea sunt obiectivele principale pentru noua strategie a firmei.
În prezent Sony Ericsson se îndreaptă spre realizarea unor telefoane mobile
nu cu utilizare exclusivă în favoarea vocii, ci spre realizarea unor terminale
în care accentul să se pună pe aplicație și conținut. Terminalele mobile create
de Sony Ericsson vor beneficia de tehnologii de ultimă oră. Acestea vor putea
fi conectate la internet prin infra roșu, cablu sau Bluetooth, vor beneficia
de suporturi precum WAP, GPRS sau MMS și vor putea fi cu adevărat personalizate.
Va fi posibilă captarea de imagini prin intermediul unor camere foto digitale
conectate la telefon (cum este și cazul T68i cu CommuniCam MCA-20) sau descărcarea
unora din alte surse cum ar fi mail-uri cu atașamente, internet sau echipamente
compatibile, și transmiterea ulterioară a acestora către alte echipamente similare
sau diferite rețele. Va fi posibilă chiar și implementarea unor programe realizate
în Java sau C++.
Toate acestea vor fi realizate pentru a putea face din telefonul mobil o unealtă
complexă, un mod de exprimare, un echipament care să răspundă cât mai bine la
cerințele pieței.- CL
Detalii la: www.sonyericsson.com
|