In direct - PC Magazine Romania, Februarie 2002
Marketing online prin jocuri promoționale
Portalul
de divertisment www.spookie.ro
oferă pieței românești un inedit instrument de maketing online, prin intermediul
jocurilor personalizate pe care compania le produce și le găzduiește pe situl
propriu. Este vorba despre mici jocuri promoționale (câteva exemple: Puzzle,
Ping Pong, Hangman, jocuri bazate pe memorie, etc) dotate cu premii oferite
de companiile care au comandat respectivele jocuri, constând în aparate electronice,
cărți, reviste, bilete la film sau la concerte, obiecte utile sau de design.
Între companiile care au apelat deja la această modalitate de promovare, putem
menționa Microsoft România (care oferă lunar un pachet Office XP celor ce joacă
"Brigada Antipiraterie"), Atomic TV sau Cinema Studio (bilete la film). Pentru
a putea juca, utilizatorii își creează propria identitate, dupa care își pot
alege concursul care îi atrage. Câștigurile survin în funcție de numărul de
puncte acumulate la un anumit joc.
Spookie este cea mai nouă inițiativă pentru România a companiei Prodigy Technologies,
care a lansat portalul în aprilie 2001, însă este prezentă pe piața românească
încă din 1990, oferind servicii din sfera tehnologiei informației. Portalul
este susținut de o echipă de 12 tineri programatori. Costul anual al producerii
și găzduirii unui joc promoțional pe Spookie.ro se ridică la aproximativ 1.800$.
- DȘ
Detalii la: www.spookie.ro
|