In direct - PC Magazine Romania, Februarie 2002
Marketing online prin jocuri promoţionale
Portalul
de divertisment www.spookie.ro
oferă pieţei româneşti un inedit instrument de maketing online, prin intermediul
jocurilor personalizate pe care compania le produce şi le găzduieşte pe situl
propriu. Este vorba despre mici jocuri promoţionale (câteva exemple: Puzzle,
Ping Pong, Hangman, jocuri bazate pe memorie, etc) dotate cu premii oferite
de companiile care au comandat respectivele jocuri, constând în aparate electronice,
cărţi, reviste, bilete la film sau la concerte, obiecte utile sau de design.
Între companiile care au apelat deja la această modalitate de promovare, putem
menţiona Microsoft România (care oferă lunar un pachet Office XP celor ce joacă
"Brigada Antipiraterie"), Atomic TV sau Cinema Studio (bilete la film). Pentru
a putea juca, utilizatorii îşi creează propria identitate, dupa care îşi pot
alege concursul care îi atrage. Câştigurile survin în funcţie de numărul de
puncte acumulate la un anumit joc.
Spookie este cea mai nouă iniţiativă pentru România a companiei Prodigy Technologies,
care a lansat portalul în aprilie 2001, însă este prezentă pe piaţa românească
încă din 1990, oferind servicii din sfera tehnologiei informaţiei. Portalul
este susţinut de o echipă de 12 tineri programatori. Costul anual al producerii
şi găzduirii unui joc promoţional pe Spookie.ro se ridică la aproximativ 1.800$.
- DŞ
Detalii la: www.spookie.ro
|