In direct - PC Magazine Romania, Decembrie 2002
Oracle - un jucător major pe piața soluțiilor din sectorul public
Corporația
Oracle, lider mondial în domeniul soluțiilor de gestiune a datelor și unul din
liderii pieței de aplicații și servicii eGovernment, a participat la Conferința
Regională Ministerială Pan Europeană, care s-a desfășurat la București - în
pregătirea Summit-ului Mondial pentru Societatea Informațională. Pe lângă poziția
de sponsor, compania Oracle a participat la acest eveniment printr-o prezentare
susținută de Juan Rada - Senior Vice President Oracle Industries, EMEA.
Oracle și-a afirmat determinarea de a se implica activ în dezvoltarea generală
a proceselor moderne de guvernare, precum și în dialogul dintre principalii
actori la nivel Pan-European: guvernele, societatea civilă și sectorul privat.
În prezentarea susținută în cadrul sesiunii tematice "e-Inclusion" din 8 noiembrie,
Juan Rada s-a referit la cele mai importante elemente ale strategiei Oracle
în domeniul soluțiilor pentru sectorul public, punând accentul pe experiența
dobândită de Oracle în proiectele majore din întreaga lume.
"În era informatizării, guvernele trebuie să folosească la maximum trei mari
mecanisme pe care le au la dispoziție: creșterea eficienței fiscale și a transparenței
în administrație, reducerea costurilor prin adoptarea achizițiilor electronice
și dezvoltarea serviciilor centrate pe cetățeni," a declarat Juan Rada, cu prilejul
conferinței de presă organizată de Oracle România la Hotelul Marriott.
Bazându-se pe tehnologiile platformei de produse de infrastructură Oracle9i
și pe aplicațiile integrate în pachetul e-Business Suite 11i, Oracle dezvoltă
un bogat portofoliu de soluții guvernamentale.
Funcționând ca o legătură multiplă între guvern, cetățeni, mediile de business
și furnizorii de servicii complementare, soluțiile de e-Government dezvoltate
de Oracle permit organismelor administrative să asigure: creșterea accesului
la informații, centralizarea datelor interdepartamentale, integrarea datelor
și aplicațiilor, îmbunătățirea procesului de decizie în activitatea publică,
creșterea veniturilor, reducerea costurilor serviciilor și nu în cele din urmă
creșterea satisfacției și a încrederii cetățenilor în serviciile publice.
"O bună confirmare a aprecierii de care se bucură soluțiile Oracle în domeniul
serviciilor publice din România, o constituie faptul că aproape jumătate dintre
proiectele pilot lansate de MCTI în anul 2001 sunt bazate pe tehnologii sau
module de aplicații Oracle, fiind implementate prin intermediul unor parteneri",
a afirmat Ștefan Cojanu, Managing Director Oracle România. - DȘ
Detalii la: www.oracle.ro
|