Internet Business - PC Magazine Romania, Octombrie
2002
Administrare on-line pentru clienții broadband PCNET
Elena Liță
Compania PCNET a lansat în premieră pentru România serviciul de administrare
on-line pentru beneficiarii Broadband Internet și Broadband VPN. PCNET Customer
Center - disponibil pe web la adresa www.customercenter.ro
- oferă resurse utile cu ajutorul cărora clienții PCNET pot exploata toate facilitățile
unei legături Broadband Internet sau VPN. Astfel, începând cu 19 august a.c.,
aceștia au acces la o serie de aplicații dinamice care funizează în timp real
informații tehnice în format grafic sau tabelar, cum ar fi statistici de trafic
și traficul live, arhiva întreruperilor, DNS reverse, scanare TCP, ping, traceroute,
precum și la o serie de programe utile care pot fi descărcate de pe sit.
Una dintre cele mai importante aplicații este cea de monitorizare activă, a
cărei utilitate este dovedită la apariția unor probleme operaționale. Sistemul
de monitorizare activă supraveghează permanent fiecare legătură broadband și
în cazul apariției unui incident tehnic al abonatului informează operatorii
de serviciu printr-un dignostic avansat. Aceștia contacteză imediat beneficiarul
PCNET pentru restabilirea parametrilor normali de funcționare.
"Echipa noastră continuă să pună accent pe menținerea unei relații active
cu clienții pe întreaga durată a furnizării serviciilor, astfel încât să răspundem
eficient fiecărei solicitări. Noul centru de comunicare on-line este un element
al strategiei CRM (Customer Relationship Management) a companiei prin care dorim
să asigurăm satisfacția clienților noștri.", a declarat Mihai Bătrâneanu,
președintele companiei PCNET.
Accesul la PCNET Customer Center este permis abonaților broadband PCNET pe
bază de user-name și parolă.
|