Internet Business - PC Magazine Romania, Octombrie
2002
SOFTWIN aderă la Help Desk Institute
Elena Liță
Compania Softwin a anunțat afilierea sa la una dintre cele mai prestigioase
instituții din industria serviciilor de suport tehnic, Help Desk Institute Europe.
Cu peste 7.500 de membrii activi în întreaga lume, Institutul European de Help
Desk - www.hdi-europe.com
- este una dintre cele mai mari asociații de profesioniști din industria serviciilor
de suport tehnic. HDI furnizează informații specifice despre tehnologia, uneltele
și tendințele din industria de Help Desk și de asistență oferită clienților,
precum și training specializat și programe de atestare atât pentru persoane
particulare cât și pentru organizații de asistență pe sit.
"Softwin - HelpDesk Professional se dorește a fi un serviciu specializat,
dedicat departamentelor TI&C din cadrul firmelor. Din dorința de a oferi
servicii la un standard cât mai ridicat a apărut necesitatea încheierii parteneriatului
cu Help Desk Institute Europe. Astfel, suntem în contact permanent cu noile
tehnologii specifice și cu tendințele de evoluție din cadrul industriei de Help
Desk. Scopul asistenței pe care noi o oferim este degrevarea administratorilor
de sistem de grija întreținerii stării de operativitate a sistemului și nu în
ultimul rând asigurarea confortului și încrederii în utilizarea echipamentelor
de către utilizatorii finali", a declarat cu această ocazie Ervant Bălăceanu,
Help Desk Manager Softwin.
Din istoricul activității Softwin pe piața serviciilor de help desk în România
face parte și campania de prezentare a rolului și importanței serviciilor help
desk. Având ca principală temă "optimizarea utilizării sistemelor informatice
prin adăugarea unei componente help desk", campania se înscrie în tendințele
mondiale la care România tinde să adere.
|