In direct - PC Magazine Romania, Octombrie 2002
ALCATEL România va gestiona activitatea de resurse umane prin Akela RH
Compania Akela Informatique va implementa la Alcatel România modulul de "Resurse
Umane" și modulul de "Salarizare" ale pachetului de aplicații
Akela RH, soluție care va oferi o modalitate mai eficientă de gestionare a activității
de resurse umane la Alcatel România, companie cu peste 1.000 de angajați.
Modulul "Resurse umane" va fi responsabil cu gestiunea salariaților
și va oferi managerilor din ierarhia superioară a companiei beneficiare posibilitatea
de a fi informați în mod constant asupra performanțelor angajaților dar și a
echipelor. Tot cu ajutorul acestui modul managerul va avea la dispoziție și
o analiză completă la nivelul funcțiilor și responsabilităților salariaților.
Modulul "Resurse umane" va include gestiunea fișelor de post și a
posturilor ocupate sau libere, punând totodată la dispoziția conducerii firmei
statistici referitoare la resursele umane ale acesteia.
Astfel, managerii vor putea fi informați permanent asupra persoanelor care
urmează să iasă la pensie în viitorul apropiat dar și asupra angajaților care
nu și-au îndeplinit sarcinile, aceste statistici fiind afișate sub forma unor
grafice.
Modulul "Salarizare" ține evidența pontajelor, a impozitelor pe salarii,
a sporurilor și primelor, a concediilor și datoriilor salariaților și efectuează
rapoarte standard de salarizare.
Akela RH este o soluție intranet, dezvoltată pe platformă Microsoft, și se
adresează firmelor cu dimensiuni medii și mari. - EAL
Detalii la: www.akela.ro
|