|
|
|
![]() ![]() ![]() AgoraNews ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PC Magazine Ro ![]() ![]() ![]() ![]() NET Report ![]() ![]() ![]() ![]() Ginfo ![]() ![]() ![]() ![]() agora ON line ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PC Concrete ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Liste de discuţii ![]() ![]() ![]() ![]() Cartea de oaspeţi ![]() ![]() ![]() ![]() Mesaje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Agora ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Anul 2001 a marcat o creştere importantă a vânzărilor produselor Fujitsu Siemens
Computers pe piaţa românească pe ambele componente ale noii direcţii strategice
ale companiei: Business Critical Computing şi Mobility. Potrivit studiilor IDC,
Fujitsu Siemens Computers ocupă locul al patrulea în privinţa numărului de notebook-uri
vândute în cel de-al doilea trimestru al anului 2001 (anul fiscal începe la
1 aprilie), ceea ce reprezintă o creştere cu 439,4% faţă de aceeaşi perioadă
a anului trecut. Este de subliniat faptul că rezultatele au fost obţinute ca
urmare a vânzărilor cu amănuntul, ne existând contracte majore care să includă
aceste echipamente). Cota de piaţă a companiei este, în acest trimestru, de
6,9%, comparativ cu 2,1% în trimestrul al doilea 2000. Pe direcţia Business
Critical Computing rezultatele au fost şi mai spectaculoase: locul al treilea,
cu o cotă de piaţă de 10,4%, reprezentând o creştere de 2425% faţă de aceeaşi
perioadă a anului trecut, ca număr de unităţi vândute. Un rol important la obţinerea
acestor rezultate l-au avut două proiecte importante în care a fost implicată
compania, unul dintre acestea fiind la Ministerul de Interne. Ca urmare a acestei ascensiuni, în luna aprilie a anului 2002 va fi deschisă
reprezentanţa din România a companiei, ţinta urmărită pentru acest an fiind
de a reprezenta 5% din piaţă. Un semnal important datorat evoluţiei pe piaţa românească a afacerilor companiei,
precum şi a potenţialului acesteia, l-a reprezentat şi includerea ţării noastre
în prima vizită efectuată imediat după numirea sa de Adrian von Hammerstein,
noul Preşedinte şi CEO al Fujitsu Siemens Computers. "În urma succesului înregistrat
de Fujitsu Siemens Computers, mă voi concentra pe impunerea şi promovarea reorientării
strategice a companiei. Ne-am definit strategia în ceea ce priveşte segmentele
cheie de Mobility şi Business Critical Computing, iar în lunile şi anii ce vor
urma activităţile noastre se vor concentra pe aceste segmente esenţiale într-o
măsură şi mai mare. Clienţii noştri trebuie să ne perceapă ca pe compania TI
de vârf pentru produse, soluţii şi servicii în domeniile mobilităţii şi Business
Critical Computing" - a declarat Hammerstein la conferinţa de presă organizată
pe 4 decembrie la Hotel Marriott din Bucureşti. La această conferinţă de presă a fost prezent şi Marcus Dekan, Vicepreşedinte
al Fujitsu Siemens Computers Austria, un bun cunoscător al pieţei româneşti,
ce urmează ca şi în continuare să supervizeze şi să ajute dezvoltarea afacerilor
companiei în zona geografică de care aparţine România. - MC
Detalii la: www.fujitsu-siemens.com PC
Magazine Ro | CD
ROM | Redactia
| Abonamente
| Cautare
| Arhive
Copyright © 1999-2002 Agora Media. webmaster@pcmagazine.ro |
|