|
|
|
AgoraNews PC Magazine Ro NET Report Ginfo agora ON line PC Concrete Liste de discuții Cartea de oaspeți Mesaje Agora
|
Anul 2001 a marcat o creștere importantă a vânzărilor produselor Fujitsu Siemens
Computers pe piața românească pe ambele componente ale noii direcții strategice
ale companiei: Business Critical Computing și Mobility. Potrivit studiilor IDC,
Fujitsu Siemens Computers ocupă locul al patrulea în privința numărului de notebook-uri
vândute în cel de-al doilea trimestru al anului 2001 (anul fiscal începe la
1 aprilie), ceea ce reprezintă o creștere cu 439,4% față de aceeași perioadă
a anului trecut. Este de subliniat faptul că rezultatele au fost obținute ca
urmare a vânzărilor cu amănuntul, ne existând contracte majore care să includă
aceste echipamente). Cota de piață a companiei este, în acest trimestru, de
6,9%, comparativ cu 2,1% în trimestrul al doilea 2000. Pe direcția Business
Critical Computing rezultatele au fost și mai spectaculoase: locul al treilea,
cu o cotă de piață de 10,4%, reprezentând o creștere de 2425% față de aceeași
perioadă a anului trecut, ca număr de unități vândute. Un rol important la obținerea
acestor rezultate l-au avut două proiecte importante în care a fost implicată
compania, unul dintre acestea fiind la Ministerul de Interne. Ca urmare a acestei ascensiuni, în luna aprilie a anului 2002 va fi deschisă
reprezentanța din România a companiei, ținta urmărită pentru acest an fiind
de a reprezenta 5% din piață. Un semnal important datorat evoluției pe piața românească a afacerilor companiei,
precum și a potențialului acesteia, l-a reprezentat și includerea țării noastre
în prima vizită efectuată imediat după numirea sa de Adrian von Hammerstein,
noul Președinte și CEO al Fujitsu Siemens Computers. "În urma succesului înregistrat
de Fujitsu Siemens Computers, mă voi concentra pe impunerea și promovarea reorientării
strategice a companiei. Ne-am definit strategia în ceea ce privește segmentele
cheie de Mobility și Business Critical Computing, iar în lunile și anii ce vor
urma activitățile noastre se vor concentra pe aceste segmente esențiale într-o
măsură și mai mare. Clienții noștri trebuie să ne perceapă ca pe compania TI
de vârf pentru produse, soluții și servicii în domeniile mobilității și Business
Critical Computing" - a declarat Hammerstein la conferința de presă organizată
pe 4 decembrie la Hotel Marriott din București. La această conferință de presă a fost prezent și Marcus Dekan, Vicepreședinte
al Fujitsu Siemens Computers Austria, un bun cunoscător al pieței românești,
ce urmează ca și în continuare să supervizeze și să ajute dezvoltarea afacerilor
companiei în zona geografică de care aparține România. - MC
Detalii la: www.fujitsu-siemens.com PC
Magazine Ro | CD
ROM | Redactia
| Abonamente
| Cautare
| Arhive
Copyright © 1999-2002 Agora Media. [email protected] |
|