Agora
Media
www.agora.ro



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuții   




Cartea de oaspeți   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


In direct - PC Magazine Romania, Septembrie  2001

Oracle România asigură servicii de nivel mondial

Dacă ați reușit să faceți rost de banii (mulți) pe care îi presupune implementarea unei soluții informatice oferite de o companie de talia Oracle, dacă ați trecut prin furcile caudine ale adaptării proceselor interne ale companiei dumneavoastră la specificul mediilor electronice și ați reușit să vă puneți la punct nu doar situl, ci și sistemele din spatele acestuia, poate sunteți tentați să vă relaxați și să așteptați subsanțiale recompense materiale.

Totuși, chiar dacă o să vă enerveze ideea, nu vă puteți permite nici o clipă de răgaz, dacă doriți să oferiți în fiecare secundă clienților asistența tehnică necesară.

De aceea, Oracle România a anunțat disponibilitatea în România a noilor soluții pentru suport pe web 24 ore x 7 zile și informații self-service, reunite în cadrul portofoliului de servicii Oracle Premium Support, care asigură o mai bună acoperire a mediilor tehnice, sporesc eficiența și productivitatea și facilitează tranziția spre e-business. Gama include servicii îmbunătățite ce oferă posibilitatea de a avea un analist tehnic pregătit să intervină de la distanță și în afara orelor de program (Planned standby), asigură asistență onsite în caz de urgență (Emergency assistance), oferă expertiză tehnică pentru instalarea și actualizarea versiunii produselor Oracle, facilitează implementarea tehnică pentru
Oracle Applications (Onsite Apps) și permite transferul de cunoștințe, inclusiv prin prezentări de 2 ore ale unui subiect tehnic (Technical topics). Oracle Premium Support asigură și verificarea și analiza performanțelor unui sistem (Expert Review) și poate evalua zonele de risc aparent și recomanda cele mai bune metode preventive (Oracle Readiness Assesement - ORA).

Oracle asigură, de asemenea, în România întreaga ofertă de servicii de bază, cuprinzând Update Subscription - serviciu de actualizare a produselor și documentației pe bază de abonament anual, Oracle Product Support - program comprehensiv ce include accesul direct la experții Oracle 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână, asistență în limba locală pe durata orelor de serviciu, accesul 24x7 la suportul de pe web prin intermediul OracleMetaLink și Incident Support - gama de servicii oferite pentru Oracle8i Standard Edition, Oracle8i Personal Edition sau Oracle8i Lite.

Reprezentanța Oracle România este certificată ISO 9002 încă din anul 1998, iar procedurile de acordare a certificării ISO 9001 au fost finalizate în vara anului 2000 de compania britanica Bureau Veritas Quality International. -

Detalii la: www.oracle.ro


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2002 Agora Media.

[email protected]

www.agora.ro

Concurs National pentru Tineret

OSC - Oameni si Companii

www.agora.ro

Libraria Byblos

www.agora.ro