In direct - PC Magazine Romania, Septembrie 2001
Oracle România asigură servicii de nivel mondial
Dacă ați reușit să faceți rost de banii (mulți) pe care îi presupune implementarea
unei soluții informatice oferite de o companie de talia Oracle, dacă ați trecut
prin furcile caudine ale adaptării proceselor interne ale companiei dumneavoastră
la specificul mediilor electronice și ați reușit să vă puneți la punct nu doar
situl, ci și sistemele din spatele acestuia, poate sunteți tentați să vă relaxați
și să așteptați subsanțiale recompense materiale.
Totuși, chiar dacă o să vă enerveze ideea, nu vă puteți permite nici o clipă
de răgaz, dacă doriți să oferiți în fiecare secundă clienților asistența tehnică
necesară.
De aceea, Oracle România a anunțat disponibilitatea în România a noilor soluții
pentru suport pe web 24 ore x 7 zile și informații self-service, reunite în
cadrul portofoliului de servicii Oracle Premium Support, care asigură o mai
bună acoperire a mediilor tehnice, sporesc eficiența și productivitatea și facilitează
tranziția spre e-business. Gama include servicii îmbunătățite ce oferă posibilitatea
de a avea un analist tehnic pregătit să intervină de la distanță și în afara
orelor de program (Planned standby), asigură asistență onsite în caz de urgență
(Emergency assistance), oferă expertiză tehnică pentru instalarea și actualizarea
versiunii produselor Oracle, facilitează implementarea tehnică pentru
Oracle Applications (Onsite Apps) și permite transferul de cunoștințe, inclusiv
prin prezentări de 2 ore ale unui subiect tehnic (Technical topics). Oracle
Premium Support asigură și verificarea și analiza performanțelor unui sistem
(Expert Review) și poate evalua zonele de risc aparent și recomanda cele mai
bune metode preventive (Oracle Readiness Assesement - ORA).
Oracle asigură, de asemenea, în România întreaga ofertă de servicii de bază,
cuprinzând Update Subscription - serviciu de actualizare a produselor și documentației
pe bază de abonament anual, Oracle Product Support - program comprehensiv ce
include accesul direct la experții Oracle 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână,
asistență în limba locală pe durata orelor de serviciu, accesul 24x7 la suportul
de pe web prin intermediul OracleMetaLink și Incident Support - gama de servicii
oferite pentru Oracle8i Standard Edition, Oracle8i Personal Edition sau Oracle8i
Lite.
Reprezentanța Oracle România este certificată ISO 9002 încă din anul 1998,
iar procedurile de acordare a certificării ISO 9001 au fost finalizate în vara
anului 2000 de compania britanica Bureau Veritas Quality International. - DȘ
Detalii la: www.oracle.ro
|