In direct - PC Magazine Romania, Iulie 2001
10 ani pe piața românească
În zece ani de activitate, Minolta România a devenit o forță pe piața echipamentelor
color și a reușit să se impună ca lider pe piața copiatoarelor alb-negru, realizând,
în cursul ultimului an fiscal, o cifră de afaceri de peste 8 mil. euro.
Pe primul trimestru al anului 2001, în România, Minolta a realizat o cifră
de afaceri de 2,7 mil. euro, aproape dublu față de cifra de afaceri realizată
în aceeași perioadă a anului 2000 (1,36 mil. euro). Vânzările de copiatoare
digitale au crescut cu 137% față de trimestrul I al anului trecut. În ceea ce
privește imprimantele, vânzările primului trimestru al acestui an au crescut
cu 67% față de perioada similară a anului trecut.
,,Pentru acest an intenționăm să ne consolidăm poziția de furnizor de echipamente
și soluții digitale în rețea și să cucerim poziția de lider pe segmentul de
produse color destinate mediului de afaceri", a declarat Helmut Ignat,
directorul general Minolta România.
Anul 2001 înseamnă "Anul culorii" pentru Minolta România, care și-a
propus rezultate cu adevărat spectaculoase, cum ar fi creșterea de nouă ori
a vânzărilor de copiatoare digitale color și de trei ori a vânzărilor de imprimante
color. Pentru a-și îndeplini obiectivul, compania mizează pe noile modele de
imprimante laser Minolta QMS și pe două noi copiatoare digitale color, din seria
DiALTA, CF1501 și CF2001.
Anul trecut, "oamenii de la Minolta" au înregistrat un prim mare succes
pe segmentul copiatoarelor digitale, ponderea acestora în totalul vânzărilor
crescând de la 2% în 1999 la 14% în 2000. Obiectivul ambițios pe care și l-a
fixat Minolta România este de a vinde de două ori mai multe copiatoare digitale
decât anul trecut.
"Minolta - The Essentials of Imaging" este noul slogan al companiei.
"Minolta intră într-o nouă eră a provocărilor în domeniul achiziției și
utilizării de imagini. Pentru a obține o calitate ireproșabilă a imaginii, am
dezvoltat tehnologii de ultimă oră în domeniul opticii și al măsurării de lumină
și culoare, precum și tehnologii software, cum ar fi cele referitoare la procesarea
de imagini și lucrul în rețea", a spus Tadashi Maki, general manager, Minolta
Europa Centrală și de Est. - DȘ
|