Agora
Media
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuții   




Cartea de oaspeți   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


CeBIT - PC Magazine Romania, Mai  2001

Comunicații fără frontiere

În luna octombrie a anului trecut, divizia Enterprise Networks a companiei Lucent Technologies s-a separat, luând ființă compania Avaya communication. Moștenirea primită o situează în poziția de lider în domeniul soluțiilor și serviciilor de comunicații pentru afaceri, având aproximativ un milion de clienți - firme, organizații și agenții guvernamentale în 90 de țări din întreaga lume, printre aceștia aflându-se peste 75% din companiile din Fortune 500.

Avaya oferă voce, voce și date convergente, managementul relațiilor cu clienții, comunicații unificate, rețele multi-service, precum și servicii și produse de cablare structurată. Pionieră în introducerea centrelor de contact din internet, compania a trecut de la asigurarea serviciilor pentru centrele de apel bazate pe voce la centre de apel pentru orice tip de mediu, oferind firmelor posibilitatea de a asigura clienților lor servicii de înalt nivel calitativ prin telefon, internet, e-mail sau fax. Avaya este singura companie care poate oferi toate facilitățile PBX pe o infrastructură IP oricărui client, de orice dimensiune, oriunde s-ar afla.

Iată câteva dintre noutățile prezentate la târgul de la Hanovra:

  • o nouă versiune (2.0) a software-ului de securitate gratuit Libsafe pentru sistemul de operare Linux, care asigură protecția la atacurile de tipul ,,buffer overflow" și ,,format string". Libsafe își extinde protecția asupra tuturor programelor aplicative ce rulează pe un sistem.
  • sistemul de monitorizare iPatch, o combinație de software și hardware care contribuie la creșterea productivității și preciziei în întreținerea rețelelor prin monitorizarea continuă și înregistrarea stării porturilor de conexiune de pe patch panel.
  • anunțarea a două noi implementări importante de telefonie IP în Germania și Olanda. De altfel, Avaya a anunțat că, în trimestrul III al anului 2000, a dominat piața telefoniei IP, înregistrând o creștere de 136%. Conform conducerii companiei, strategia sa IP urmărește două direcții: una evolutivă și alta revoluționară, firmele având posibilitatea să opteze pentru îmbunătățirea soluției Avaya PBX existente, fie să aleagă o soluție pură IP.
    Telefonia IP permite transferul de voce printr-o rețea IP, astfel încât o companie are posibilitatea să efectueze comunicații de voce și date prin intermediul unei singure infrastructuri de comunicație integrate peste IP. Convergența voce/date simplifică substanțial administrarea și întreținerea rețelei și permite realizarea de aplicații integrate de voce și date.

Am întâlnit în standul companiei Avaya de la CeBIT pe o mai veche cunoștință - Daniel Kapusy de la fosta firmă The Santa Cruz Operation (ce a fuzionat cu Caldera), actualmente director de vânzări la divizia de soluții guvernamentale pentru Europa Centrală și de Est. Această divizie se ocupă nu numai cu realizarea proiectelor de infrastructură, dar poate ajuta și la găsirea finanțării necesare ducerii lor la îndeplinire, oportunitate ce poate fi foarte utilă și Guvernului României.


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2002 Agora Media.

[email protected]

Concurs de Grafica Digitala si Web Design

BitDefender + Abonament PC Magazine

Concurs de fizica pe Web

www.agora.ro

www.agora.ro

www.agora.ro