In direct - PC Magazine Romania, Aprilie 2001
Motorola oferă noi aplicaţii wireless
În cadrul Congresului Mondial 3GSM 2001, Motorola şi-a demonstrat încă o dată
poziţia de lider în domeniul internetului mobil prin introducerea a cinci noi
portofolii de handset-uri GPRS, precum şi a noilor aplicaţii pentru comerţul
mobil (m-commerce) şi a celor pentru jocuri.
Prin parteneriatul cu Trinitech, Motorola a dezvoltat două aplicaţii pentru
m-commerce. Motorola m-Wallet, o soluţie de plată fără fir, are la bază un server
ce permite consumatorilor să plătească pentru cumpărăturile făcute pe internet
folosind dispozitivele mobile prevăzute cu WAP sau GPRS. Cea de a doua soluţie,
Mobile Office, transformă telefonul mobil într-un sofisticat instrument pentru
internet, permiţând utilizatorilor să accesseze de pe telefonul lor dotat cu
WAP toate serviciile internet existente.
Motorola îşi propune să devină şi principalul furnizor de aplicaţii de divertisment
din lumea dispozitivelor fără fir. Alianţa dintre Motorola şi Creature Labs
reprezintă primul pas în acest sens. Prima ofertă a celor două companii începe
cu crearea animalului virtual Sea-Monkey şi îl provoacă pe jucător să conducă
această creatură prin diversele etape ale vieţii sale.
De asemenea, Motorola şi "Virtual Pet" de la T-Motion le permit acum clienţilor
T-Mobil să aleagă unul dintre cele trei tipuri de câini virtuali, cu comenzi
ce pot fi date în una din limbile germană, engleză şi maghiară. Terminalele
GPRS Motorola Timeport 260 le permit utilizatorilor să îşi îngrijească animalele
virtuale datorită posibilităţii de a le hrăni virtual, de a face exerciţii,
de a le da apă şi chiar medicamente în cazul în care câinele se îmbolnăveşte.
Alte aplicaţii noi includ Mobile Sportsnet şi servicii bazate pe locaţii. -
EAL
Detalii la: www.motorola.com
|