In direct - PC Magazine Romania, Aprilie 2001
|
Sorin
Baltag, Director General Genesys Software
|
Genesys News 2001
Companiile pe care Genesys le reprezintă în România au făcut pe 9 martie, la
Hotelul Orizont din Predeal, o ultimă "încălzire" înainte de începerea prestigiosului
CeBIT de la Hanovra, prezentând în premieră noile tehnologii şi produse cu care
vor fi prezente la târgul din Germania.
În cadrul Genesys News 2001, participanţii au aflat detalii despre cele mai
noi produse de reţelistică de la Allied Telesyn ("Ethernet over Telephone wire
- New Family of xDSL Products" şi "Rapier Layer 3"), Motorola - Multiservice
Networks Division, AMP Netconnect/tyco Electronics (cablare structurată), Patton
(Last Mile, Surge Protection şi Micro Products) şi Cyclades (echipamente "server
based" şi "stand alone"). Una dintre secţiuni a fost dedicată soluţiilor de
power back-up (UPS-uri Best Power/Invensys Power Secure Division), produselor
de achiziţie de date şi instrumentaţie virtuală de la National Instruments (PXI
si LabVIEW RT - Real Time), echipamentele de testare şi măsurare Fluke, precum
şi produselor Spark Energy (grupuri electrogene, redresoare/invertoare, accesorii).
Nu au lipsit nici cele mai noi produse şi aplicaţiile software - Citrix MetaFrame
for Windows 2000 Servers, "clienţii subţiri" Compaq T1010 şi IBM NetVista 2200,
precum şi interesanta soluţie Personal CAT pentru semnătură digitală şi acces
condiţional (practic, un mouse special, în care se poate introduce un "smart
card").
"Misiunea Genesys constă în perfecţionarea reţelei naţionale de parteneri (integratori
de sistem, reselleri, furnizori de servicii), colaborarea cu aceştia în proiecte
locale, naţionale sau internaţionale şi dezvoltarea competenţelor comune şi
complementare. Activitatea noastră principală o constituie distribuţia cu valoare
adăugată pentru produse TI&C de maximă performanţă, prin parteneri care
construiesc infrastructuri şi soluţii complete", a spus Sorin Baltag, director
general Genesys. El a argumentat necesitatea furnizării de valoare adăugată
prin faptul că echipamentele uşor de instalat (PC-uri, imprimante) asigură margini
de profit din ce în ce mai reduse, concurenţa fiind din ce în ce mai acerbă
în livrarea de "cutii", în vreme ce producătorii se adresează clienţilor finali
(vânzari online, B2C, oferte directe).
"Atât sala, care s-a dovedit neîncăpătoare, soarele care a strălucit întreaga
zi, cât şi prezentările interesante şi alerte au încins atmosfera la propriu
şi la figurat", a conchis Sorin Baltag, ideea la care subscriem pe deplin. -
DŞ
|