In direct - PC Magazine Romania, Aprilie 2001
|
Sorin
Baltag, Director General Genesys Software
|
Genesys News 2001
Companiile pe care Genesys le reprezintă în România au făcut pe 9 martie, la
Hotelul Orizont din Predeal, o ultimă "încălzire" înainte de începerea prestigiosului
CeBIT de la Hanovra, prezentând în premieră noile tehnologii și produse cu care
vor fi prezente la târgul din Germania.
În cadrul Genesys News 2001, participanții au aflat detalii despre cele mai
noi produse de rețelistică de la Allied Telesyn ("Ethernet over Telephone wire
- New Family of xDSL Products" și "Rapier Layer 3"), Motorola - Multiservice
Networks Division, AMP Netconnect/tyco Electronics (cablare structurată), Patton
(Last Mile, Surge Protection și Micro Products) și Cyclades (echipamente "server
based" și "stand alone"). Una dintre secțiuni a fost dedicată soluțiilor de
power back-up (UPS-uri Best Power/Invensys Power Secure Division), produselor
de achiziție de date și instrumentație virtuală de la National Instruments (PXI
si LabVIEW RT - Real Time), echipamentele de testare și măsurare Fluke, precum
și produselor Spark Energy (grupuri electrogene, redresoare/invertoare, accesorii).
Nu au lipsit nici cele mai noi produse și aplicațiile software - Citrix MetaFrame
for Windows 2000 Servers, "clienții subțiri" Compaq T1010 și IBM NetVista 2200,
precum și interesanta soluție Personal CAT pentru semnătură digitală și acces
condițional (practic, un mouse special, în care se poate introduce un "smart
card").
"Misiunea Genesys constă în perfecționarea rețelei naționale de parteneri (integratori
de sistem, reselleri, furnizori de servicii), colaborarea cu aceștia în proiecte
locale, naționale sau internaționale și dezvoltarea competențelor comune și
complementare. Activitatea noastră principală o constituie distribuția cu valoare
adăugată pentru produse TI&C de maximă performanță, prin parteneri care
construiesc infrastructuri și soluții complete", a spus Sorin Baltag, director
general Genesys. El a argumentat necesitatea furnizării de valoare adăugată
prin faptul că echipamentele ușor de instalat (PC-uri, imprimante) asigură margini
de profit din ce în ce mai reduse, concurența fiind din ce în ce mai acerbă
în livrarea de "cutii", în vreme ce producătorii se adresează clienților finali
(vânzari online, B2C, oferte directe).
"Atât sala, care s-a dovedit neîncăpătoare, soarele care a strălucit întreaga
zi, cât și prezentările interesante și alerte au încins atmosfera la propriu
și la figurat", a conchis Sorin Baltag, ideea la care subscriem pe deplin. -
DȘ
|