Agora
Media
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuții   




Cartea de oaspeți   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


Comentarii și interviuri - PC Magazine Romania, Aprilie  2001
"Considerăm că pentru Omnilogic viziunea este un element de valoare adăugată"

Gabriel Marin,
Director General Omnilogic BGS

Un lider de necontestat

Mihaela Cârstea

Firma Omnilogic BGS a organizat în perioada 2-4 martie 2001 la Sinaia, la Centrul de Conferințe din Hotel Mara, întâlnirea anuală a reseller-ilor săi, prilej cu care am purtat o discuție deosebit de interesantă cu Gabriel Marin, directorul general al firmei, lideră în ultimii 7 ani pe piața de distribuție TI din România

PC Magazine: Întâlnirea cu partenerii, ce are loc la începutul lunii martie, reprezintă atât un moment de analiză a anului ce a trecut, cât și unul de stabilire a strategiei de viitor. Să începem cu bilanțul. Cum a fost anul 2000 pentru Omnilogic?

Gabriel Marin: Anul trecut am înregistrat o creștere de aproximativ 40%, cele mai spectaculoase rezultate obținându-se în privința "marginilor". Decizia de a renunța la distribuția de produse Microsoft, luată în vară, a fost benefică, ajutându-ne să ne focalizăm pe alte direcții. În circa 6 luni am înregistrat o creștere a profitului de 20-25%, ca urmare a orientării pe segmentele profitabile ale business-ului.

Anul 2000 a însemnat și introducerea unui nou model de afaceri. Lucrăm în momentul de față pe patru linii de business: networking și telecomunicații, produse de uz curent (discuri, monitoare, PC-uri etc.), soluții pentru firme mari, servicii profesionale. Avem o rețea de parteneri puternică, 70% din cifra noastră de afaceri realizându-se prin intermediul acesteia.
Omnilogic oferă un portofoliu de produse TI practic fără egal pe piața românească atât pe partea de sisteme, cât și networking, software și servicii.

Productivitatea pe angajat a fost de 1,5 milioane de dolari, ceea ce ne situează pe o poziție foarte bună pe plan european.

PC Magazine: Ce intenții aveți pentru viitorul apropiat?

Gabriel Marin: 2001 va fi un an al noilor oportunități. Sper ca situația generală din țară să se îmbunătățească și să se îmbunătățească și business-ul. În maximum două-trei luni sperăm ca piața să crească. Vrem să ajungem la mai mulți clienți, să ne maximizăm cota de piață, să avem o abordare diferențiată pe diferitele segmente de piață. Încercăm să ne alăturăm partenerii și să-i specializăm pe segmente de piață. Vrem să ne mărim nivelul de competență. Ne propunem ca în 2003 să obținem din vânzări 100 milioane de dolari.

PC Magazine: Numărul din revista PC Magazine în care va apărea acest interviu este dedicat soluțiilor wireless, ce oferă Omnilogic în această direcție?

Gabriel Marin: Avem în momentul de față un portofoliu complet de produse radio în zona de 2,4 MHz. Avem, de asemenea, unul dintre cele două produse existente în lume în momentul de față pentru banda de 3,5 MHz. Soluția bazată pe acesta din urmă sperăm ca anul acesta să ne aducă câteva milioane de dolari.

PC Magazine: Ce alte direcții noi, deosebite, abordați pe zona de
networking?

Gabriel Marin: Omnilogic este printre puținele firme din Europa, care va căpăta la sfârșitul acestui an expertiză în instalările de infrastructură UMTS. E poate cea mai mare realizare tehnică a noastră. Vrem ca în următorii 2-4 ani să devenim operatori naționali în dezvoltarea de infrastructură de UMTS.

PC Magazine: Cum abordează Omnilogic afacerile prin internet?

Gabriel Marin: E-business-ul nu reprezintă pentru noi o linie de afaceri de sine stătătoare, ci mai degrabă o facilitate. Oferim clienților noștri două pachete soft pentru e-business: CRM și IPR.
Intern, dezvoltăm un proiect B2B, aflat în prezent în fază pilot, urmând să devină funcțional în câteva luni.

PC Magazine: Internetul a constituit în anii din urmă tehnologia care ne-a schimbat radical viața, în momentul de față acesta fiind la îndemâna oricui, commodity, cum spun americanii. Care credeți că ar putea fi următorul element care ar putea avea un impact asemănător?

Gabriel Marin: Liberalizarea vocii. Aceasta ar putea să ne ofere o oportunitate imensă.

PC Magazine: Așa cum subliniați mai devreme, Omnilogic urmărește o bună pregătire a specialiștilor săi. Ce ne puteți spune despre investițiile făcute în educație?

Gabriel Marin: În ultimul an și jumătate s-au investit 250.000$ în educație și ne propunem să cheltuim în continuare în următorii 2-3 ani câteva sute de mii de dolari. Vrem să mărim nivelul de competență, să ne specializăm partenerii pe anumite nivele de business și competență. Este un lucru esențial pentru reușita în afaceri.

PC Magazine: Care este cheia succesului companiei Omnilogic? Ce vă diferențiază de concurență?

Gabriel Marin: Ceea ce ne diferențiază de concurență este valoarea adăugată, iar aceasta pentru Omnilogic este viziunea.


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2002 Agora Media.

[email protected]

LG - LifeŽs Good

www.agora.ro

deltafri

Concurs de Grafica Digitala si Web Design

www.agora.ro

www.agora.ro