Agora
Media
Libraria Byblos



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




NET Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuții   




Cartea de oaspeți   




Mesaje   





Agora   








Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


In direct - PC Magazine Romania, Noiembrie  2001

ELKo Tech în anul trei

Spuneam unuia dintre participanții la conferința de presă de la sfârșitul lui septembrie a.c. prilejuită de împlinirea a doi ani de existență a ELKO Tech România, că orice aniversare în TI este un real prilej de bucurie, mai ales că piața virtuală este suficient de mare pentru a avea loc mai toată lumea. Nu cred că suntem în stadiul de a avea o reală concurență atâta timp cât nu s-a produs vreo saturație și suntem încă la un nivel foarte scăzut în ceea ce privește puterea de calcul pe cap de locuitor.

Deși foarte mică, echipa ELKO Tech a dovedit în acești doi ani de existență o mare mobilitate, oferind partenerilor un portofoliu din ce în ce mai bogat. Printre numele de referință din domeniul TI se numără Sony, Hansol, Western Digital, Intel, Teac sau Hitachi. De altfel, în afară de Mircea Ciucur, Executive Manager și Dan Stîncășeanu, Sales Manager, au fost prezenți invitați de marcă precum Helmut Oelmeier, Vice President de la Hansol, David Sanford, Sales Manager Eastern & Southern Europe de la Western Digital, Ferenc Peter, Regional Manager de la Sony. Prezentările și discuțiile au fost axate pe noile produse, dar au subliniat și diferite aspecte generate de strategia de marketing proprie pieței românești.

În trimestrul patru al anului 2000 o creștere record de 120%, față de ultimul trimestru al anului 1999, precum și o estimare de 30-40% pentru anul 2001 sunt statisticile cele mai importante pe care Mircea Ciucur le-a subliniat în prezentarea sa ca fiind dovada implicării importante în piața românească. Dan Stîncășeanu a precizat că anul acesta este prevăzută o cifră de afaceri de aproximativ opt milioane de dolari, iar ,,nivelul vânzărilor de până acum și proiectele aflate în derulare confirmă justețea aprecierilor". Obiectivele și strategia pe termen lung derivă din politica grupului ELKO, iar pe termen scurt "...avem în plan lărgirea portofoliului de produse prin semnarea unor importante contracte de distribuție în primul trimestru al anului 2002. O atenție deosebită o vom acorda în continuare programelor de instruire și pregătire a partenerilor noștri", ne-a declarat Mircea Ciucur. - DI

Detalii la: www.elko.ro


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2002 Agora Media.

[email protected]

LG - LifeŽs Good

www.agora.ro

deltafri

www.agora.ro

www.agora.ro

www.agora.ro