In direct - PC Magazine Romania, Octombrie 2001
Flamingo numără
|
Recunoașterea
unei colaborări de succes dintre firmele Flamingo
și Genius
|
La Flamingo Computers toamna se numără tot ce mișcă.
Nu numai bobocii, pe care de la an la an îi vezi în funcții din ce în ce mai
importante, fără ca răspunderea în ciuda vârstei să le ofilească prospețimea,
dar și partenerii din ce în ce mai mulți. Dacă ar fi să detaliem, lista ar începe
cu firmele reprezentate. Este foarte dificil ca să poți acumula experiența necesară
pentru a extinde aria de cuprindere nu numai variind produsele din diverse domenii,
dar a oferi consumatorilor o paletă cât mai largă în cadrul aceluiași domeniu.
Sunt vizate toate segmentele de piață, de la simplul utilizator de duminică,
până la profesioniștii cei mai pretențioși. O astfel de abordare progresivă
nu se poate face fără o structură bine pusă la punct, unde scăpările trebuie
să fie minime. Și pentru că în fiecare an există câteva nume noi demonstrația
este făcută de la sine.
Sfârșitul de vară și începutul toamnei sunt de regulă un segment temporal foarte
important pentru companie în spațiul acordat ieșirilor la rampă. Dacă în primăvară
Flamingo a făcut pasul în a organiza propria-i expoziție, Flamingo Computer
Show, după prima participare cu un stand personal la CeBIT, de fapt prima participare
a unui distribuitor TI din Balcani, o altă premieră la Sinaia prin transformarea
deja tradiționalului FDC într-un forum mai larg, Flamingo Partner Event, prin
invitarea a peste 100 de reselleri din cei peste 1200 cât numără la ora actuală
și a 20 de dealeri. Evoluția constantă, bine organizată, s-a simțit și acum
în programul amplu de conferințe, în discuțiile cu furnizorii sau ceilalți participanți,
inclusiv cu organizatorii. Abordarea deschisă, uneori chiar nestandard, a contribuit
la impresia generală de maturitate a acestui eveniment. Putem pune la socoteală
că în această perioadă a avut loc și Flamingo Road Show, aflat la a doua editie,
ce a fost organizat în toate orașele din România în care există magazine și
filiale ale companiei, astfel: Râmnicu Vâlcea - 14 august, Sibiu - 15 august,
Cluj - 16 august, Giurgiu - 17 august, Craiova - 21 august, Timișoara - 22 august,
Deva - 23 august, Iași - 24 august, București - 6 septembrie.
Revenind la FPE, desfășurat în perioada 27 august - 1 septembrie, și pentru
a-mi susține teza prezentată, preiau din cuvântul de început al lui Marius Ghenea,
President of the Board, câteva din datele esențiale: Flamingo Computers are
o acoperire geografică a României foarte bună, vânzările indirecte, obținute
prin parteneri, reprezintă peste 60% din cifra de afaceri din România, care
pentru anul 2000 a fost aproape de 30 de milioane de dolari. Se preconizează
pentru finalul anului 2001 o cifră de afaceri de peste 50 de milioane de dolari.
Numărul componenților echipei Flamingo a ajuns la peste 450 în acest an. Noi
subsidiare în Olanda și Iugoslavia, preconizându-se pentru 2002 deschiderea
unor noi centre în Bosnia și Grecia.
Noutățile au fost prezentate de toți reprezentanții prezenți ai furnizorilor:
CTX, Teco, Sony, Tripp Lite, KYE, Microsoft, Western Digital (partener nou),
3Com (prima participare la acest eveniment), SMC, Hansol (partener nou), MSI,
în câte două variante uneori, pentru reselleri, respectiv dealeri. Având ocazia
să urmăresc de câțiva ani buni această evoluție sunt și mai curios ce va fi
la anul. - DI
Detalii la: www.flamingo.ro
|