Computer Press Agora
Votați pentru noi



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




PC Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuții   




Cartea de oaspeți   




Mesaje   





Agora   





Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


Compaq, la final de mileniu

Conferința de presă organizată marți 21 noiembrie a.c. la hotelul Marriott din București și-a propus o trecere în revistă a rezulatatelor obținute de Compaq România, și nu numai, dar și de a prezenta ultimele alianțe ale companiei cu parteneri extrem de importanți.

Jan Wisse, director regional pentru sucursale Compaq din peste 80 de țări (între care și România), a prezentat rezultatele financiare ale trimestrului 3/2000, cel mai bun trimestru financiar din întreaga istorie a corporației, cifra de afaceri totalizând 11,2 mld.$, cu 22% mai mult decât în același trimestru al anului precedent. Profitul a crescut cu 7% iar cheltuielile s-au redus la 132 mil. $. Din punct de vedere geografic, creșterea a fost repartizată astfel: 27% în America de Nord, 8% în EMEA, 41% în Asia Pacific, 52% în Japonia, 28% America Latină, 21% în China. Pe unități de business, creșterea de la un an la altul a fost la fel de impresionantă: 45%consumer, 28% PC-uri comerciale, 40% EBG. Un management care a realimentat rezervoare de energie și dinamism ale angajaților Compaq din toată lumea, promovarea curajoasă a celor mai inovative tehnologii, adoptarea unor noi linii de produse și extinderea celor existente, furnizarea de servicii globale, parteneriatele globale, sunt principiile care au sta la baza acestei creșteri spectaculoase. "Suntem numărul unu mondial și intenționăm să ne păstrăm acest loc" , a concluzionat domnia sa.

,,Estimările noastre interne ne situează în mod clar în poziția de lideri ai pieței românești de TI și în anul 2000", declară Mihai Pascadi, Country General Manager al Compaq Computer Romania. ,,Ritmul nostru anual de creștere a fost de 24,5% față de 1999, mult peste creșterea medie a pieței. Două dintre unitățile noastre de business (divizia de produse consumer și CPCG) și-au anunțat încă de acum trei săptămâni îndeplinirea planului pe anul în curs iar planul pe Q4/2000 este în întregime acoperit de livrări și de comenzi ferme livrabile până la încheierea acestui an. De altfel, în acest moment există premize de depășire a planului anual cu circa 6%".

Compaq Computer Romania a fost în 1999 principalul furnizor de echipamente de tehnică de calcul pentru piața românească, poziția sa de lider atât ca număr de unități vândute dar și în termeni valorici, datorându-se în mare măsură unei strategii agresive de prețuri și unei abordări adecvate a segmentului întreprinderilor mici și mijlocii și a masei largi de consumatori. Totodată, în 1999, Compaq a confirmat poziția sa de ,,cel mai bine vândut brandname" din România, obținută în 1998. În ceea ce privește distribuția cifrei de afaceri pe unitățile de business care compun Compaq Computer Romania a fost, în anul 2000 următoarea: 40% Enterprise Products, 34%Comercial PCs,14% Professional Services, 7% Consumer Products, 5% Customer Services. Din punctul de vedere al strategiei de abordare a clienților se poate constata că 41% din cifra de afaceri este realizată în mod direct, 22% indirect și 37% dual. Pe segmente de piață, 29% din cifra de afaceri a Compaq Computer România a fost realizată în domeniul telecomunicațiilor, 25% în cel bancar financiar, 24% producție industrială/utilități, 22% administrație publică/guvern.

Claudiu Florică, Direct Sales Manager la Compaq România, a vorbit despre noua platformă hardware de billing a MobiFon. O altă colaborare specială este cea dintre Compaq România și METRO. Călin Tatomir, Channel Sales & Consumer Product Group Manager la Compaq România, a declarat: "Atât Compaq cât și METRO sunt companii dinamice, lideri de piață în business-ul propriu. În magazinele din rețeaua METRO există un produs unic, primul sub-brand Compaq, un unicat în Europa de Est - sistemul Compaq iPAQ Metropolis."

Marriott Grand Hotel este un alt client important Compaq. Rick Zeola, directorul general al hotelului din România, a semnalat câteva elemente indispensabile business-ului în domeniul hotelier și de ce a ales sistemele Compaq: stabilitate, servicii ireproșabile, nonstop, nevoia de asistență complexă în domenii de misiune critică precum este activitatea de rezervări. - DI

Informații suplimentare la www.compaq.com; www.compaq.ro


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2001 Computer Press Agora.

[email protected]; ISP: NetSoft Tg. Mures.