Computer Press Agora
Votaţi pentru noi



AgoraNews  





PC Magazine Ro  




PC Report   




Ginfo   




agora ON line   





PC Concrete   





Liste de discuţii   




Cartea de oaspeţi   




Mesaje   





Agora   





Clic aici
PC Report - ultimul numar aparut


Compaq, la final de mileniu

Conferinţa de presă organizată marţi 21 noiembrie a.c. la hotelul Marriott din Bucureşti şi-a propus o trecere în revistă a rezulatatelor obţinute de Compaq România, şi nu numai, dar şi de a prezenta ultimele alianţe ale companiei cu parteneri extrem de importanţi.

Jan Wisse, director regional pentru sucursale Compaq din peste 80 de ţări (între care şi România), a prezentat rezultatele financiare ale trimestrului 3/2000, cel mai bun trimestru financiar din întreaga istorie a corporaţiei, cifra de afaceri totalizând 11,2 mld.$, cu 22% mai mult decât în acelaşi trimestru al anului precedent. Profitul a crescut cu 7% iar cheltuielile s-au redus la 132 mil. $. Din punct de vedere geografic, creşterea a fost repartizată astfel: 27% în America de Nord, 8% în EMEA, 41% în Asia Pacific, 52% în Japonia, 28% America Latină, 21% în China. Pe unităţi de business, creşterea de la un an la altul a fost la fel de impresionantă: 45%consumer, 28% PC-uri comerciale, 40% EBG. Un management care a realimentat rezervoare de energie şi dinamism ale angajaţilor Compaq din toată lumea, promovarea curajoasă a celor mai inovative tehnologii, adoptarea unor noi linii de produse şi extinderea celor existente, furnizarea de servicii globale, parteneriatele globale, sunt principiile care au sta la baza acestei creşteri spectaculoase. "Suntem numărul unu mondial şi intenţionăm să ne păstrăm acest loc" , a concluzionat domnia sa.

,,Estimările noastre interne ne situează în mod clar în poziţia de lideri ai pieţei româneşti de TI şi în anul 2000", declară Mihai Pascadi, Country General Manager al Compaq Computer Romania. ,,Ritmul nostru anual de creştere a fost de 24,5% faţă de 1999, mult peste creşterea medie a pieţei. Două dintre unităţile noastre de business (divizia de produse consumer şi CPCG) şi-au anunţat încă de acum trei săptămâni îndeplinirea planului pe anul în curs iar planul pe Q4/2000 este în întregime acoperit de livrări şi de comenzi ferme livrabile până la încheierea acestui an. De altfel, în acest moment există premize de depăşire a planului anual cu circa 6%".

Compaq Computer Romania a fost în 1999 principalul furnizor de echipamente de tehnică de calcul pentru piaţa românească, poziţia sa de lider atât ca număr de unităţi vândute dar şi în termeni valorici, datorându-se în mare măsură unei strategii agresive de preţuri şi unei abordări adecvate a segmentului întreprinderilor mici şi mijlocii şi a masei largi de consumatori. Totodată, în 1999, Compaq a confirmat poziţia sa de ,,cel mai bine vândut brandname" din România, obţinută în 1998. În ceea ce priveşte distribuţia cifrei de afaceri pe unităţile de business care compun Compaq Computer Romania a fost, în anul 2000 următoarea: 40% Enterprise Products, 34%Comercial PCs,14% Professional Services, 7% Consumer Products, 5% Customer Services. Din punctul de vedere al strategiei de abordare a clienţilor se poate constata că 41% din cifra de afaceri este realizată în mod direct, 22% indirect şi 37% dual. Pe segmente de piaţă, 29% din cifra de afaceri a Compaq Computer România a fost realizată în domeniul telecomunicaţiilor, 25% în cel bancar financiar, 24% producţie industrială/utilităţi, 22% administraţie publică/guvern.

Claudiu Florică, Direct Sales Manager la Compaq România, a vorbit despre noua platformă hardware de billing a MobiFon. O altă colaborare specială este cea dintre Compaq România şi METRO. Călin Tatomir, Channel Sales & Consumer Product Group Manager la Compaq România, a declarat: "Atât Compaq cât şi METRO sunt companii dinamice, lideri de piaţă în business-ul propriu. În magazinele din reţeaua METRO există un produs unic, primul sub-brand Compaq, un unicat în Europa de Est - sistemul Compaq iPAQ Metropolis."

Marriott Grand Hotel este un alt client important Compaq. Rick Zeola, directorul general al hotelului din România, a semnalat câteva elemente indispensabile business-ului în domeniul hotelier şi de ce a ales sistemele Compaq: stabilitate, servicii ireproşabile, nonstop, nevoia de asistenţă complexă în domenii de misiune critică precum este activitatea de rezervări. - DI

Informaţii suplimentare la www.compaq.com; www.compaq.ro


PC Magazine Ro | CD ROM | Redactia | Abonamente | CautareArhive

Copyright © 1999-2001 Computer Press Agora.

webmaster@pcmagazine.ro; ISP: NetSoft Tg. Mures.