Web-up cu IBM
Subiectul începerii unei noi afaceri online sau migrarea uneia existente pe
internet este în actualitate în aproape întreaga lume, în orice economie conştientă
de iminenţa globalizării.
În cadrul suitei de conferinţe şi seminarii ROCS 2000, ce a avut loc la Marriott
Grand Hotel Bucureşti în perioada 21-24 noiembrie, IBM România a organizat o
dezbatere pe tema ,,Web-up with IBM", ce a permis auditorului format din reprezentanţi
ai unor firme aflate în stadiul analizei oportunităţii desfăşurării afacerilor
online şi a alegerii soluţiei potrivite de a afla amănunte nu numai teoretice,
cât şi practice referitoare la posibilităţile oferite de platforma software
de e-business - IBM WebSphere. S-a pus accent pe aspectele legate de gestionarea
cerinţelor clienţilor (CRM), element esenţial al oricărei afaceri, IBM oferind
două topologii diferite pentru cazul în care se începe o afacere de la zero
(web-up) şi pentru trecerea pe web a unor aplicaţii existente (enterprise-out).
Şi cum, în România, numărul firmelor ce s-ar putea încadra în cea de-a doua
situaţie este aproape nul, soluţia de interes, care a şi fost prezentată a fost
web-up. - MC
Informaţii suplimentare pot fi găsite pe situl www.ibm.com/software/ebusiness
|