Servicii "self-service" pe web
Notiunile
de e-business sau e-commerce au devenit deja familiare utilizatorilor de internet.
Iata insa ca, asa cum era si de asteptat, apar idei noi, solutii inovatoare
menite sa asigure o comunicare mai eficienta, servicii mai bune si mai rapide,
care sa contribuie la cresterea eficientei afacerilor. Compania IBM ne propune
o gama noua de servicii, denumite "Web Self-Service", care asigura crearea
unei legaturi directe intre clienti, furnizori, parteneri, angajati si informatiile
de care au nevoie atunci cand au nevoie. Beneficiile realizate prin folosirea
acestor servicii constau in: reducerea costurilor serviciilor oferite clientilor
si cele ale centrelor de informare (call center), cresterea satisfactiei clientilor
prin reducerea timpului de raspuns, cresterea eficientei interne prin asigurarea
unei mai mari libertati in accesarea informatiilor esentiale de catre angajati
si furnizori, castigarea mai multor clienti si a noi piete.
Solutiile IBM Web Self-Service sunt puternice, robuste si scalabile si pot
fi adaugate cu usurinta proceselor de business, aplicatiilor, sistemelor si
datelor existente in cadrul unei organizatii. Printre uneltele ce stau la baza
implementarii acestor solutii se afla IBM WebSphere Application Server, IBM
WebSphere Studio, baza de date universala IBM DB2, precum si produsele IBM Net.Commerce
PRO, IBM MQSeries, IBM eNetwork Firewall, IBM VisualAge for Java si IBM WebSphere
Performance Pack, care contribuie la asigurarea unor performante sporite si
la asigurarea securitatii informatiilor.
Noile servicii oferite de IBM au fost prezentate in cadrul unui seminar organizat
pe 5 aprilie la hotel Hilton din Bucuresti de reprezentanta din Romania a companiei
si au fost insotite de demonstratii edificatoare despre beneficiile implementarii
lor.
Mai multe informatii pot fi obtinute de pe situl www.ro.ibm.com.
Mihaela Carstea
|