Un sistem inteligent de imprimaremare
Xerox a lansat pe piaţa românească primele două imprimante color cu jet de
cerneală din seria M - Xerox DocuPrint M750 şi Xerox DocuPrint M760. Noile imprimante
vor fi susţinute prin celebra campanie de marketing "Blue Dog", cea mai mare
şi mai agresivă campanie de marketing din istoria Xerox. Campania "Blue Dog"
este dezvoltată de Xerox pe plan mondial, fiind în plină desfăşurare în Europa
de Vest şi Statele Unite. Logo-ul campaniei este căţeluşa albastră Tiffany,
aleasă special pentru a conferi personalitate produselor Xerox din seria M.
Xerox DocuPrint M750 şi M760 sunt primele echipamente produse în urma alianţei
strategice a corporaţiei Xerox cu Sharp şi Fuji Xerox Japonia. Spre deosebire
de imprimantele tradiţionale cu jet de cerneală, produsele din seria M sunt
mai economice, datorită sistemului color inteligent inklogic. În mod normal,
imprimantele cu jet de cerneală îmbină trei culori într-un singur cartuş, care
trebuie schimbat în momentul în care o culoare se termină, chiar dacă celelate
două sunt încă funcţionale. Tehnologia inklogic rezolvă această problemă printr-un
sistem de cartuşe separate pentru fiecare culoare. În pus, imprimantele din
această nouă serie asigură o calitate superioară a imaginii tipărite la o viteză
de imprimare mai mare cu 50%, prin sistemul express mode. În acest sistem inovator,
toată cerneala este eliberată la o singură trecere, menţinând o rezoluţie ridicată
a imaginii (1200x1200).
Un alt avantaj pe care îl oferă seria M este acela că prin software-ul Picture
Logic, imaginile şterse sunt revitalizate printr-un contrast mărit. Picture
Logic analizează fiecare imagine în parte pentru a determina modul de corectare
a anumitor deficienţe. - EAL
Informaţii suplimentare la: www.xerox-emea.com/xcg
|