Un sistem inteligent de imprimaremare
Xerox a lansat pe piața românească primele două imprimante color cu jet de
cerneală din seria M - Xerox DocuPrint M750 și Xerox DocuPrint M760. Noile imprimante
vor fi susținute prin celebra campanie de marketing "Blue Dog", cea mai mare
și mai agresivă campanie de marketing din istoria Xerox. Campania "Blue Dog"
este dezvoltată de Xerox pe plan mondial, fiind în plină desfășurare în Europa
de Vest și Statele Unite. Logo-ul campaniei este cățelușa albastră Tiffany,
aleasă special pentru a conferi personalitate produselor Xerox din seria M.
Xerox DocuPrint M750 și M760 sunt primele echipamente produse în urma alianței
strategice a corporației Xerox cu Sharp și Fuji Xerox Japonia. Spre deosebire
de imprimantele tradiționale cu jet de cerneală, produsele din seria M sunt
mai economice, datorită sistemului color inteligent inklogic. În mod normal,
imprimantele cu jet de cerneală îmbină trei culori într-un singur cartuș, care
trebuie schimbat în momentul în care o culoare se termină, chiar dacă celelate
două sunt încă funcționale. Tehnologia inklogic rezolvă această problemă printr-un
sistem de cartușe separate pentru fiecare culoare. În pus, imprimantele din
această nouă serie asigură o calitate superioară a imaginii tipărite la o viteză
de imprimare mai mare cu 50%, prin sistemul express mode. În acest sistem inovator,
toată cerneala este eliberată la o singură trecere, menținând o rezoluție ridicată
a imaginii (1200x1200).
Un alt avantaj pe care îl oferă seria M este acela că prin software-ul Picture
Logic, imaginile șterse sunt revitalizate printr-un contrast mărit. Picture
Logic analizează fiecare imagine în parte pentru a determina modul de corectare
a anumitor deficiențe. - EAL
Informații suplimentare la: www.xerox-emea.com/xcg
|