Microsoft Romania - una dintre cele mai bune echipe din Europa de Est
"Cel de-al
treilea an de activitate inseamna pentru Microsoft Romania o dovada a angajamentului
pe termen lung privind dezvoltarea industriei locale de software." - declara
Silviu Hotaran, directorul general al reprezentantei in Romania al Microsoft
cu ocazia conferintei de presa organizate cu ocazia aniversarii a trei ani de
activitate pe piata romaneasca.
Prin tot ceea ce face, corporatia Microsoft urmareste sa se situeze in permanenta
pe primul loc in toate topurile. Locul doi nu e un obiectiv pentru ea. Dupa
trei ani de activitate rezultatele obtinute de reprezentanta in Romania a companiei
sunt o dovada ca echipa de aici s-a adaptat perfect, realizand in anul fiscal
1999 o crestere a cifrei de afaceri cu 75% mai mare decat in 1997, pentru anul
fiscal 2000 prevazandu-se o crestere cu peste 20%.
Anul 1999 a fost un an deosebit de dinamic pentru filiala locala Microsoft,
cele mai importante eveniment ale anului fiind lansarea primului produs localizat
- MS Office 2000 Professional Romanian (in perioada octombrie - noiembrie fiind
vandute deja 6000 de licente) si deschiderea unor directii noi de activitate
(MS Consulting Services, Business Solutions Group si Product Services and Support).
Un alt element important ce constituie o prioritate pentru Microsoft Romania
il constituie implicarea in zona educationala, recent fiind semnat un acord
cu Ministerul Educatiei Nationale.
Anul acesta a marcat si implicarea specialistilor reprezentantei in zona clientilor
mari, ce au nevoie de aplicatii critice.
In 1999 a fost implementat programul Microsoft System Builder, care se adreseaza
asamblorilor de calculatoare, numarul de parteneri inregistrati in acest program
situand reprezentanta din Romania pe locul 9 in lume.
Pasi importanti s-au facut si in directia campaniei de legalizare a produselor
software pentru reselleri. Peste 300 de firme au semnat Codul Etic Microsoft
prin care se angajeaza sa utilizeze, sa distribuie si sa promoveze software
legal.
Produsele Microsoft au fost promovate la preturi avantajoase, s-au organizat
evenimente, cursuri, seminarii pentru prezentarea platformei si serviciilor
Microsoft, toate aceste activitati realizandu-se in colaborare cu firmele partenere,
unul dintre elementele definitorii ale activitatii Microsoft fiind existenta
si functionarea numai prin parteneri.
|